{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رؤیای دوران کودکی «تام کروز» در هفتمین Mission: Impossible به واقعیت تبدیل شد

رؤیای دوران کودکی «تام کروز» در هفتمین Mission: Impossible به واقعیت تبدیل شد
کدخبر : 5615

پخش ویدیویی در «سینماکان» ثابت می‌کند که کروز ترسی از بازی در صحنه‌های اکشن پرخطر ندارد.

پارامونت پنجشنبه این هفته در «سینماکان» ویدیویی از فیلم «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible 7) به نمایش گذاشته که ثابت می‌کند «تام کروز» هنگام بازی در صحنه‌های اکشن پرخطر هراسی به دل راه نمی‌دهد. این فیلم تا بهار سال اینده اکران نخواهد شد، اما حاضرین در رویدادی که در لاس وگاس برگزار می‌شد با دیدن این ویدیو هیجان‌زده شده‌اند.

«رپ» گزارش می‌دهد: «با دیدن بدلکاری «تام کروز» در «مأموریت غیرممکن ۷» قلبم به تپش افتاد. او ۱۳ هزار پرش با موتور داشته، یک سال تمرین کرده، و چندین بار پرش از ارتفاع را تجربه کرده. او با موتورسیکلت از روی رمپ به سمت دره پریده، جایگاهی که سپس به محل تمرین تبدیل شده است.»

«هالیوود ریپورتر» می‌نویسد: «پارامونت ویدیوی پشت صحنه‌ای از بدلکاری نمادین «مأموریت غیرممکن ۷» نشان داد، صحنه‌ای که یک موتورسیکلت غول‌پیکر از روی صخره‌ای عظیم در نروژ می‌پرد. این کار دیوانه‌وارتر از آویزان شدن از هواپیما به نظر می‌رسد. حضار در «سینماکان» به وجد آمدند.» در بخش دیگری از گزارش می‌آید: «کروز به مدت یک سال ۵۰۰ سقوط آزاد و ۱۳ هزار پرش با موتورسیکلت را انجام داده است. این صحنه را در اولین روز فیلمبرداری ضبط کرده‌اند. دیدن او در حین انجام صحنه واقعاً ترسناک است.»

«ددلاین» گزارش می‌دهد که کروز کروز پیامی از پیش ضبط شده برای مخاطبین ارسال کرده و می‌گوید: «این صحنه با اختلاف خطرناک‌ترین کاری است که انجام داده‌ام؛ سال‌هاست بر روی آن کار می‌کنیم. از دوران کودکی دوست داشتم انجامش دهم.»

در ماه‌های گذشته تصاویری از این صحنه به اشتراک گذاشته شده بود. کروز پس از پرش از روی رمپ، باید موتور را به موقع رها و خودش را از موتورسیکلت جدا می‌کرده است. یکی از عوامل پشت صحنه می‌گوید: «تام کروز امروز شش بار از روی صخره پریده است.»

«کریستفر مک‌کواری» اضافه می‌کند: «تنها چیزی که من را بیشتر می‌ترساند برنامه‌هایی است که برای «مأموریت غیرممکن ۸» داریم.» این فیلم قرار است تابستان سال ۲۰۲۳ اکران شود.

کروز بهار گذشته در مصاحبه با «امپایر» گفته بود: «اگر باد با شدت می‌وزید، ممکن بود مرا از روی رمپ پرتاب کند. هلی‌کوپتری [که صحنه را فیلمبرداری می‌کرد] مشکل ایجاد می‌کرد، چون نمی‌خواستم با تمام سرعت مسیر رمپ را بپیمایم و به سنگ برخورد کنم. یا اگر به شکل عجیبی از رمپ جدا می‌شدم، نمی‌دانستیم که برای موتور چه پیش خواهد آمد. به محض اینکه از رمپ جدا می‌شدم شش ثانیه وقت داشتم تا چتر نجات را بکشم و باید خودم را از موتور جدا می‌کردم. اگر جدا نمی‌کردم فرجام ناگواری پیش می‌آمد.»

«سایمون پگ»، «وینگ ریمز»، «ربکا فرگوسن»، و «ونسا کربی» دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی «کریستفر مک‌کواری» خواهند بود. چهره‌های جدید چندگانه نیز «هیلی آت‌ول» و «پام کلمنتیف» بوده‌اند.

«مأموریت غیرممکن ۷» بهار سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها