{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«جیسون موموآ» فاش کرد: به باشگاه بدنسازی نمی‌روم؛ همکاری با «دیو باتیستا» در فصل دوم See لذت‌بخش بود

«جیسون موموآ» فاش کرد: به باشگاه بدنسازی نمی‌روم؛ همکاری با «دیو باتیستا» در فصل دوم See لذت‌بخش بود
کدخبر : 5617

«جیسون موموآ» ستاره فیلم‌های دی‌سی و سریال «دیدن» (See) در مصاحبه جدیدی با «جیمی کیمل» فاش کرده است که به اندازه‌ای که ممکن است هواداران تصور کنند به باشگاه بدنسازی نمی‌رود.

موموآ یکی از جذاب‌ترین ستارگان حال حاضر هالیوود است اما برخلاف برخی دیگر از چهره‌های شناخته‌شده و خوش‌اندام مانند «دووین جانسون»، وقت زیادی را صرف بدنسازی نمی‌کند. با این حال، موموآ به «ورزش‌های پرخطر» (X-Games) علاقه‌مند است و ترجیح می‌دهد به جای حضور در فضای بسته باشگاه بیرون بزند و به آن شکل ورزش کند.

موموآ می‌گوید: «موج‌سواری و صخره‌نوردی را دوست دارم، در حالی که [در باشگاه بدنسازی] موجی در کار نیست. وقتی زمانش برسد ورزش می‌کنم… جمع‌وجورش می‌کنم، قول می‌دهم.»

موموآ در مصاحبه دیگری با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید از بازی در کنار «دیو باتیستا» در فصل دوم «دیدن» اپل تی‌وی+ لذت برده است. باتیستا در این سریال نقش «ادو واس» را بازی می‌کند، برادر «بابا واس» با بازی موموآ در دنیایی پسا-آخرالزمانی که بشریت قدرت بینایی‌اش را از دست داده است. در اپیزود ابتدایی فصل دوم این دو برادر با یکدیگر دیدار می‌کنند.

موموآ می‌گوید: «شخصیت من قطعاً سعی نمی‌کند که آشوب به پا کند. سعی دارد خطر نکند چون [ادو] برگ‌های برنده و دخترم را در دست دارد. نمی‌خواهد با او درگیر شود؛ می‌کوشد او را به یک درک برساند. اما در برخی مقاطع اصلاحی نمی‌توان صورت داد.» او اضافه می‌کند: «میانه خوبی با من ندارد. چون به برادرم لطمه زده‌ام، و او مسائل زیادی را نمی‌داند، اما حتی وقتی که می‌خواهم به او بگویم، خشم زیادی در میان است و من نمی‌توانم تحملش کنم. او پر از خشم و غضبی است که از اعمال من سرچشمه می‌گیرد.»

جیسون موموآ 2

ستاره سابق «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در مورد خود باتیستا اعتراف می‌کند: «تحسینش می‌کنم. انسان فوق‌العاده‌ای است و یک پدیده در بازیگری. از بودن در کنارش لذت می‌برم و فکر می‌کنم که او هم همین احساس را دارد.» موموآ به شوخی اضافه می‌کند: «شگفت‌آور است – یک عمر تلاش می‌کنی این نقش‌ها را به دست آوری، اما او با یک توییت [به دستشان می‌آورد].»

موموآ در مورد بازی در صحنه‌های اکشن «دیدن» با شخصیت‌هایی نابینا می‌گوید: «به این فکر کنید که صحنه مبارزه‌ای را بازی می‌کنید بدون اینکه به طرف مقابل نگاه کنید – وحشتناک است. وقتی چیزی را به سمت صورت یک نفر پرتاب می‌کنم، باید هدف‌گیری بسیار خوبی داشته باشم. باید به نزدیکی آن اصابت کند و نباید به آن نقطه نگاه کنم. امیدوارم وقتی به سن باتیستا برسم [۵۲ سالگی]، بتوانم این کارها را انجام دهم. او یکی از آن قوی‌هیکل‌هایی است که می‌تواند به سرعت حرکت کند و مبارزه‌ها را به خوبی انجام دهد. برای او و «دووین جانسون» احترام زیادی قائلم، چون کشتی گرفتن به آن شکل تأثیر زیادی در دراز مدت روی بدن می‌گذارد.»

فیلمبرداری «آکوامن و قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom) چند هفته قبل آغاز شده اما «جیمز وان» کارگردان فیلم از داستان این دنباله جزئیاتی فاش نکرده است. «امبر هرد»، «پاتریک ویلسون» و «پیلو اسبک» دیگر بازیگران «آکوامن و قلمرو گمشده» خواهند بود.

قسمت اول از فصل دوم سریال «دیدن» از اپل تی‌وی+ پخش شده است.

منبع : 30nama news

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها