{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

احساسی‌ترین بتمن تاریخ ساخته شد

احساسی‌ترین بتمن تاریخ ساخته شد
کدخبر : 5635

مت ریوز کارگردان فیلم موردانتظار "بتمن" مدعی شد که احساسی‌ترین بتمن تاریخ را ساخته است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، سه‌شنبه این هفته در نمایشگاه "سینماکان" لاس وگاس تصاویر جدیدی از فیلم "بتمن" (The Batman) به کارگردانی "مت ریوز" و بازی "رابرت پتینسون" به نمایش درآمد. این ویدیو هنوز در شبکه‌های اجتماعی منتشر نشده اما مجله "اینترتینمنت ویکلی" گزارشی از این رویداد منتشر کرده و می‌نویسد پتینسون در خیابان‌های گاتهام چند نفر را می‌زند. از فیلم "بتمن" چنین لحظاتی انتظار می‌رود اما در ویدیوی پشت صحنه، ریوز توضیح می‌دهد که چرا فیلم او اقتباسی متفاوت از خاستگاه "بتمن" است.

ریوز در مورد کامیک "بتمن: سال اول" (Batman: Year One) نوشته "فرانک میلر" و "دیوید ماتزوکلی" می‌گوید: "احساس کردم که داستان‌های زیادی در مورد پیشینه شخصیت دیده‌ایم. به نظر می‌رسید که موضوع به سمت فانتزی پیش می‌رود و فکر کردم که خوب، یکی از راه‌هایی که نرفته‌ایم و [کامیک] "سال اول" با موفقیت انجامش داده، این است که یک راست به سراغ "بتمن" جوان برویم، نه اینکه پیشینه شخصیت باشد، بلکه به پیشینه‌اش ارجاع دهد و درونش را نشان دهد. فیلم ممکن است به صحنه‌های عملی وابسته باشد، اما فکر کردم که شاید احساسی‌ترین "بتمن" تاریخ را بسازیم."

پتینسون اضافه می‌کند: "از اولین گفت‌وگویی که با مت داشتم… می‌دانستم که خصوصیتی کاملاً متفاوت دارد." او "بتمن" را "یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های قرن بیستم" می‌خواند و می‌گوید: "افراد بسیاری به شکلی عمیق و به دلایل مختلف با او ارتباط برقرار می‌کنند."

به گزارش 30نما، در حین فیلمبرداری پروژه، پتینسون به ویروس کرونا مبتلا شد و دو هفته از محل تولید فیلم دور ماند. بدلکاران او نیز چند بار با ابتلا به ویروس موجب توقف فیلمبرداری شدند. این فیلم در حال حاضر قرار است در سال ۲۰۲۲ اکران شود، اما "مایکل کیتون" و "بن افلک"، بازیگران سابق نقش "بتمن" نیز باید در همین سال همین نقش را تکرار کنند.

"بتمن" با بازی "رابرت پتینسون" در نقش "بتمن"، "زوئی کراویتس" در نقش "زن گربه‌ای"، "پل دینو" در نقش "ریدلر"، "کالین فارل" در نقش "پنگوئن" و "اندی سرکیس" در نقش "آلفرد"، ۴ مارس ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها