{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کدام اثر برادران وارنر در اچ بی او پربیننده‌تر بوده است؟

کدام اثر برادران وارنر در اچ بی او پربیننده‌تر بوده است؟
کدخبر : 5674

فیلم The Suicide Squad در رده سوم فیلم‌های پربیننده برادران وارنر

فیلم «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) «جیمز گان» در سه هفته اول پخش از اچ‌بی‌او مکس رکورد ۴.۷ میلیون خانوار بیننده را به جا گذاشته است. این آمار را «سامبا تی‌وی» گزارش داده است که بر دستگاه‌های تلویزیون هوشمند ایالات متحده نظارت می‌کند و دیده شدن پنج دقیقه از عناوین را برای محاسبه کافی می‌داند.

در این گزارش مشخص شده است که آمار بینندگان «جوخه انتحار» بهتر از فیلم‌های جدید دی‌سی در سال ۲۰۲۱ از جمله «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) با ۳.۹ و «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) ۳.۲ میلیون بیننده بوده است. فیلم اسنایدر در سالن‌های سینما اکران نشد.

با این حال، «جوخه انتحار» در این رده‌بندی پایین‌تر از «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) نیولاین قرار می‌گیرد که ۵.۵ میلیون خانوار بیننده داشته در حالی که در سالن‌های سینما نیز همزمان با پخش از اچ‌بی‌او مکس اکران شده.

گزارش‌های غیررسمی حاکی از آن است که «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs. Kong) لجندری پربیننده‌ترین فیلم تاریخ اچ‌بی‌او بوده اما این شبکه آمار دقیقی از بینندگان این عنوان هیولایی ارائه نکرده است. «سامبا تی‌وی» می‌گوید این فیلم با ۵.۱ میلیون خانوار بیننده در رده دومین پربیننده‌ترین فیلم‌های شبکه قرار می‌گیرد.

«گودزیلا علیه کونگ» به کارگردانی «آدام وینگارد» با فروش داخلی ۱۰۰.۶ میلیون دلاری و فروش جهانی ۴۶۷.۸ میلیون دلاری موفق‌ترین عنوانی است که همزمان از اچ‌بی‌او مکس و سالن‌های سینما پخش شده. وارنرها در سال ۲۰۲۱ همه فیلم‌هایشان را همزمان با اکران در سینما به پلتفرم اچ‌بی‌او مکس می‌برد و به مدت ۳۰ روز در اختیار مشترکین این شکبه قرار می‌دهد. سپس فیلم از این شبکه حذف می‌شود و به مدت یک ماه دیگر تنها از طریق سالن‌های سینما پخش خواهد شد.

«جوخه انتحار» تنها فیلمی بود که در اولین آخر هفته آگست امسال به شکل گسترده در آمریکا اکران شد، اما به فروش داخلی ۳۰ میلیون دلاری نرسید و انتظارات استودیوی برادران وارنر را برآورده نساخت. با این حال، این فیلم با ۲۶.۲ میلیون دلار به پرفروش‌ترین فیلم دوران پاندمی با رده سنی بزرگسال تبدیل شد و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۱ درصد گرفت.

پنجشنبه گذشته «پتی جنکینز» کارگردان «زن شگفت‌انگیز» از پخش فیلم‌ها در پلتفرم‌های دیجیتال همزمان با اکران در سالن‌های سینما انتقاد کرد و گفت حاضر نیست برای نت‌فلیکس فیلم بسازد. قست دوم فیلم ابرقهرمانی او در افتتاحیه داخلی ۱۶.۷ میلیون دلار و در پایان اکران در سراسر دنیا ۱۶۶.۵ میلیون دلار فروخت.

 

پربیننده‌ترین فیلم‌های برادران وارنر در اچ‌بی‌او مکس آمریکا پس از سه هفته:

 

۱. مورتال کامبت (Mortal Kombat) – ۵.۵ میلیون

۲. گودزیلا علیه کونگ (Godzilla vs. Kong) – ۵.۱ میلیون

۳. جوخه انتحار (The Suicide Squad) – ۴.۷ میلیون

۴. زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984) – ۳.۹ میلیون

۵. لیگ عدالت زک اسنایدر (Zack Snyder’s Justice League) – ۳.۲ میلیون

۶. احضار: شیطان وادارم کرد (Conjuring: The Devil Made Me Do It) – ۳ میلیون

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها