{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«جذاب لعنتی» را آماده ساخت دارم

«جذاب لعنتی» را آماده ساخت دارم
کدخبر : 5691

سید محسن وزیری از آمادگی برای ساخت فیلم سینمایی «جذاب لعنتی» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی خبر داد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری صبا، تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: فیلمنامه «جذاب لعنتی» به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی را به عنوان تهیه کننده آماده ساخت دارم که پروانه ساخت آن هم صادر شده است. «جذاب لعنتی» حتی روند پیش‌تولید را هم پشت سر گذاشته بود اما به دلیل شرایط کرونایی موجود، تا امروز نتوانستیم آن را به خط تولید برسانیم.

او ادامه داد: درحال حاضر شرایط برای تولید فیلم اصلا مهیا نیست چراکه ساخت فیلم به معنای انتظار آن پشت درهای اکران برای چند سال است، البته اگر هم فیلم روی پرده رود، فروش آن در شرایط موجود به هیچ وجه راضی‌کننده نخواهد بود.

این کارگردان درباره راه‌حل برون رفت از این وضعیت تاکید کرد: به نظر من تا زمانی‌که واکسیناسیون عمومی صورت نگیرد، وضعیت سینما احیا نخواهد شد چراکه حتی فیلم‌های گیشه نیز در شرایط موجود فروش نخواهند داشت برای مثال فیلم «دینامیت» که هم‌اکنون اکران شده است و قرار بود فروشی ۵۰ میلیاردی داشته باشد، توانسته است تنها به فروش پنج میلیارد تومانی برسد.

وزیری در پایان و در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره فعالیت در تلویزیون توضیح داد: من برای تلویزیون کار نمی‌کنم، این امر نیز ۲ دلیل دارد؛ ابتدا اینکه این حوزه در انحصار آدم‌هایی خاص است که من در آن جای نمی‌گیرم، همچنین شروطی که این رسانه برای کار می‌گذارد مورد قبول من نیست.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها