{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تیزر و پوستر فیلم کوتاه «نیم» منتشر شد

تیزر و پوستر فیلم کوتاه «نیم» منتشر شد
کدخبر : 5717

تیزر و پوستر فیلم کوتاه «نیم» منتشر شد. داستان فیلم، درباره دختری به نام آرزوست که در موقعیتی تنش‌زا با همسر سابقش قرار گرفته است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، با پایان یافتن مراحل فنی و آماده‌سازی فیلم کوتاه «نیم/HALF» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد کمال‌علوی و نویسندگی سیاوش بهادری‌راد، تیزر و پوستر این اثر داستانی برای شرکت در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی رونمایی شد.

حدیث میرامینی، امینه آرانی، الهه افشاری، سعیده آجرلی و مجتبی رجبی معمار از بازیگرانی هستند که در این فیلم کوتاه به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. 

محمد کمال‌علوی درباره این اثر توضیح داد: «فیلم کوتاه «نیم» اثری در ژانر اجتماعی است که نگاهی نو به موضوع زنان و چالش‌های پیش روی آن‌ها در جامعه امروز دارد.»

در این فیلم کوتاه می‌بینیم: «آرزو در موقعیتی تنش‌زا که همسر سابقش برایش ایجاد کرده است، دست و پا می‌زند. امشب از دوستانش کمک خواسته تا برای حل این مشکل چاره‌ای بیندیشند و ...» 

محمود کاملی (مدیر فیلمبرداری)/ امیر پرتوزاده (مدیر صدابرداری)، پرویز آبنار (مدیر صداگذاری)/ امیر ترابی (مدیر چهره پردازی)، امیرصدیقیان (آهنگساز)، حبیب مجیدی (عکاس)/ حمید شهرانلو (طراح صحنه)/ دنیا چهرازی (دستیار کارگردان)/ محسن کرباسیان (مدیر تولید)، سعید فرجی (مدیر تدارکات)، مرضیه صدری و ساسان تبریزی‌وش (مجریان گریم)، سهیل حسین‌خانی (دستیار صدا) و مهدی ابراهیمی، محمد مریخی، باسط احمدی و عرشیا عباسی (دستیاران فیلمبردار)، از دیگر عوامل «نیم» هستند. 

5601625

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها