{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«ایتان هاک»، بازیگر فیلم " شوالیه ماه " از تجربه تلخ حضور در کنار «رابین ویلیامز» گفت!

 «ایتان هاک»، بازیگر فیلم " شوالیه ماه " از تجربه تلخ حضور در کنار «رابین ویلیامز» گفت!
کدخبر : 5747

هاک که در حال بازی در سریال ابرقهرمانی «شوالیه ماه» دیزنی+ است، از خاطره آزار دهنده فیلم " انجمن شاعران مرده" که تمام مدت مورد تمسخر رابین ویلیامز بوده است، صحبت کرد.

«ایتان هاک» می‌گوید در حین فیلمبرداری «انجمن شاعران مرده» (Dead Poets Society) تصور می‌کرده «رابین ویلیامز» از او متنفر است. هاک در سال ۱۹۸۹ با این فیلم یکی از اولین نقش‌های سینمایی خود را تجربه کرد و مقابل ویلیامز در نقش یک معلم آموزشگاه پسرانه بازی کرد.

هاک در مصاحبه با جشنواره فیلم کارلووی واری جمهوری چک می‌گوید: «تصور می‌کردم رابین از من متنفر است. عادت داشت سر صحنه شوخی‌های زیادی کند. من در سن ۱۸ سالگی این رفتار را به‌شدت آزاردهنده می‌دانستم. او دست بردار نبود ولی من با هیچیک از شوخی‌هایش نمی‌خندیدم.»

ایتان هاک

هاک ادامه می‌دهد: «صحنه‌ای در فیلم وجود دارد که او وادارم می‌کند در کلاس شعری بگویم. در پایانش شوخی می‌کند و می‌گوید من را ترسناک می‌یابد. تصور کردم که شوخی می‌کند. وقتی بزرگ‌تر شدم، درک کردم که اشتیاق جوانان خصوصیتی مرعوب‌کننده دارد، شور آن‌ها.»

به‌رغم این تنش ناچیز در حین تولید پروژه، ویلیامز بعدها هاک را به یکی از دوستان کارگزارش توصیه می‌کند و سبب می‌شود که نقش مهمی به دست آورد. هاک «جایزه رئیس» جشنواره فیلم کارلووی واری را دریافت کرده است. او در حال بازی در سریال ابرقهرمانی «شوالیه ماه» (Moon Knight) مارول و دیزنی در کنار «اسکار آیزاک» است.

چند ماه قبل تصاویری از محل فیلمبرداری «چاقوکشی ۲» (Knives Out 2) «رایان جانسون» و نت‌فلیکس در یونان درز کرد و نشان داد که علاوه بر «دنیل کریگ»، «دیو باتیستا»، «کاترین هان»، «مدلین کلاین» و «کیت هادسون»، «ایتان هاک» نیز در آن نقش‌آفرینی خواهد کرد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها