{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«همانطور که قدم می‌زدم متوجه شدم» به پایان فیلمبرداری رسید

«همانطور که قدم می‌زدم متوجه شدم» به پایان فیلمبرداری رسید
کدخبر : 5755

سورنا بایراملو فیلمبرداری فیلم کوتاه «همانطور که قدم می‌زدم متوجه شدم» را به پایان رساند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری صبا، فیلمبرداری فیلم کوتاه «همانطور که قدم می‌زدم متوجه شدم» با کارگردانی سورنا بایراملو و تهیه‌کنندگی شرکت فناوران تجارت پویا در تهران به اتمام رسید.

سورنا بایراملو کارگردان فیلم کوتاه «همانطور که قدم می‌زدم متوجه شدم» ۱۸ سال دارد و فعالیت خود در عرصه تصویر را از هفت سالگی و با بازی در فیلم سینمایی «تلفن همراه رییس جمهور» به کارگردانی علی عطشانی آغاز کرده است.

این کارگردان پیش از این تجربه ساخت سه فیلم کوتاه با نام‌های «حسرت» ،«گربه ماهی وجودش را دارد» و «قبلا» در کارنامه خود ثبت کرده است.

بایراملو با ساخت این سه فیلم کوتاه جوایزی از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر از جشنواره نوجوان سالم، بهترین فیلم از جشنواره کلکته هندوستان و شرکت در جشنوارهایی چون ویند، باهاما، ترومسو، شارجه و…در کارنامه دارد. همچنین در فیلم‌های «پدر آن دیگری»، «بیست و سه نفر»، «آقای الف»، «تلفن همراه رییس جمهور»، سریال «گروهان بلال» و فیلم «جزیره گنج» بازی کرده است.

محمد کرمی و مهدی مشهدی‌زاده از بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

دیگر عوامل فیلم «همانطور که قدم می‌زدم متوجه شدم» عبارتند از مهدی بایراملو مجری طرح، مانی عطشانی مدیر فیلمبرداری، حسین ترک جوش برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، سعید دلاوری مدیر تولید، هانیه کریمی طراح گریم، اشکان پورتاجی مدیر صدابرداری، لادن باقری طراح صحنه و لباس، نرگس امیر اصلانی منشی صحنه، شهریار امیری عکس، اردلان ترک جوش مدیر تدارکات.

فیلم کوتاه «همانطور که قدم می‌زدم متوجه شدم» با کارگردانی سورنا بایراملو در بیتا فیلم تهران تهیه شده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها