{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

" راهی به خانه نیست" طولانی‌ترین فیلم مرد عنکبوتی !

" راهی به خانه نیست" طولانی‌ترین فیلم مرد عنکبوتی !
کدخبر : 5773

در حالی که هوادران «دنیای سینمایی مارول» پس از دیدن اولین تریلر رکوردشکن «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) همچنان سرگشته و حیران‌اند، در گزارش‌هایی تأیید شده است که مدت این عنوان ابرقهرمانی با بازی «تام هالند»، «زندیا» و «بندیکت کامبربچ» نزدیک به ۱۵۰ دقیقه یا دو ساعت و نیم خواهد بود. این جزئیات از وب‌سایت رسمی سالن‌های سینمای «سینه‌ورلد» درز کرده که دومین سینمای زنجیره‌ای دنیاست.

به گزارش هنر ام‌روز، به نقل از سینما نیوز، با طول ۱۵۰ دقیقه، «راهی به خانه نیست» طولانی‌ترین فیلم «مرد عنکبوتی» در «دنیای سینمایی مارول» خواهد شد. «بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) دو ساعت و ۱۳ دقیقه و «دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) حتی کوتاه‌تر از آن و دو ساعت و ۹ دقیقه بودند.

سونی در بازاریابی «راهی به خانه نیست» جزئیات زیادی از داستان فیلم فاش نکرده است، اما تریلری که هفته گذشته منتشر کرد پس از ۲۴ ساعت با ۳۵۵.۵ میلیون بیننده رکورد تریلر «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) را شکست و پربیننده‌ترین تریلر تاریخ سینما لقب گرفت.

هالند پس از انتشار تریلر نوشت: «حمایت‌هایی که شما از فیلم کرده‌اید بسیار هیجان‌انگیز است. راستش، این فقط نوک یک کوه یخ است، فکرش را هم نمی‌کنید چه چیزهای دیگری در راه است. خیلی هیجان دارم که جزئیات بیشتری را با شما در میان بگذارم… بازگشت دوباره در نقش «مرد عنکبوتی»، نشان دادن تریلر به شما، و بیرون آمدن فیلم حس خیلی خوبی دارد. خیلی هیجان‌انگیز است. همگی شما را دوست دارم، از حمایت‌های شما سپاسگزارم، و از تریلر لذت ببرید.»

تریلر «راهی به خانه نیست» وجود دنیاهای موازی در «دنیای سینمایی مارول» را تأیید می‌کند و ورود بازگشت «دکتر اوتو اکتاویوس» یا «دکتر اختاپوس» با بازی «آلفرد مولینا» را از فیلم‌های قبلی «مرد عنکبوتی» به تصویر می‌کشد. انتظار می‌رود که «ویلم دافو» در نقش «گابلین سبز»، «الکترو» با بازی «جیمی فاکس» و حتی مردان عنکبوتی سابق یعنی «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد» از عوالم موازی به دنیای فیلم جدید سونی و مارول بیایند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها