{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تاریخ پخش فصل سوم سریال YOU مشخص شد .

تاریخ پخش فصل سوم سریال YOU مشخص شد .
کدخبر : 5776

نت‌فلیکس اعلام کرد که فصل سوم سریال «تو» (You) را ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۳ مهر ماه ۱۴۰۰) پخش خواهد کرد. این شبکه با انتشار ویدیویی تاریخ پخش این فصل را تأیید کرده است. فصل دوم «تو» در سال ۲۰۱۹ پنجمین سریال پربیننده نت‌فلیکس شده بود.

به گزارش هنرام‌روز، به نقل از سینما نیوز، «پل بجلی» در سریال " تو " نقش «جو گلدبرگ» را بازی می‌کند که یک استاکر مرموز شاغل در یک کتاب‌فروشی است و در هر فصل علایق رمانتیک را به مسیر پرخطری هدایت می‌کند. در فصل دوم «تو»، جو از نیویورک به لس‌آنجلس نقل مکان می‌کند و هویت دیگری به خود می‌گیرد و دوباره عاشق می‌شود. دیری نمی‌گذرد که باز هم الگوی سابقش را در پیش می‌گیرد و برای رسیدن به دوست دختر جدیدش «لاو کویین» با بازی «ویکتوریا پدرتی» به حاشیه‌ی شهر می‌رود.

«اسکات اسپیدمن» در فصل جدید نقش شخصیتی به نام «متیو» را بازی می‌کند که یک پدر، همسر و مدیر عامل موفق است. دیگر بازیگران سریال در فصل ‌های پشیشن «زک چری»، «جیمز اسکالی»، «لوکا پادووان»، «شی میچل»، «الیزابت لیل»، «جنا اورتگا»، و «کارملا زامبادو» بودند. فصل اول سریال از رمان اول «کارولاین کپنس» و فصل دوم از رمان دوم (Hidden Bodies) اقتباس شد. «سفرون باروز» بازیگر سابق سریال «مأمورین شیلد»، «مایکلا مک‌مانوس»، «شنان چان کنت»، «بن مل»، «کریس اوشی»، «کریستفر شان»، «برایان سفی»، «مکنزی آستین»، «آیلت زورر»، و «جک فیشر» که همگی در سریال‌های تلویزیونی سابقه‌ی بازی داشته‌اند به فصل سوم «تو» ملحق شده‌اند.

فصل سوم سریال «تو» به تهیه‌کنندگی «سرا گمبل» و «گرگ برلانتی» ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۳ مهر ماه ۱۴۰۰) پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها