{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

" به راکون سیتی خوش آمدید! "

" به راکون سیتی خوش آمدید! "
کدخبر : 5778

اولین تصاویر رسمی از ریبوت «رزیدنت ایول» تحت عنوان‌ «به راکون سیتی خوش‌آمدید» (Resident Evil: Welcome to Raccoon City) منتشر شد. «هانا جان کامن»، «کایا اسکودلاریو»، و «رابی آمل» در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. این بازیگران به ترتیب در نقش‌های «جیل ولنتاین»، «کلر ردفیلد» و «کریس ردفیلد» ظاهر خواهند شد.

به گزارش هنرام‌روز، به نقل از سینما نیوز، اولین تصاویر این فیلم از طریق «آی‌جی‌ان» منتشر شده‌اند و شخصیت‌های «لئون» با بازی «اوان جوگیا»، و کلر با بازی اسکودلاریو را رونمایی می‌کنند. در تصویر دیگر «آلبرت وسکر» با بازی تام هاپر»، «برد ویکرز» با بازی «نیتان دیلز»، «جیل ولنتاین» با بازی «هانا جان کامن» و «کریس ردفیلد» با بازی «رابی آمل» به چشم می‌خورند. تصویر سوم «لیسا ترور» با بازی «مارینا مازپا» را نشان می‌دهد، زنی که به شکل نوعی هیولا درآمده و قربانی آزمایش‌های آمبرلا است.

«به راکون سیتی خوش‌آمدید» داستانی در سال ۱۹۹۸ روایت می‌کند و هجوم زامبی‌ها به شهر را به تصویر می‌کشد. پیش‌تر گزارش شده بود که عمارت اسپنسر و پلیس راکون سیتی در فیلم به نمایش در خواهند آمد.

«جوهانز رابرتس» کارگردان ریبوت «رزیدنت ایول» در مصاحبه‌ای در حین برگزاری مجازی جشنواره‌ی SXSW گفته بود که تمایل داشته بر روی لحن فیلم تمرکز کند: «چیزی که در مورد بازی‌ها دوست داشتم این بود که به‌شدت ترسناک بودند و این دقیقاً همان خصوصیتی است که من می‌خواهم. آن اتمسفر – بارانش، دائماً تاریک بودنش، مرموز بودنش.» او اضافه می‌کند:‌ «یکی از طرفداران جان کارپنتر و تحت تأثیر او هستم. روش او در آفرینش این فیلم‌های تنگناهراسانه، و فیلم‌هایی چون «حمله به کلانتری ۱۳» و «مه» و این گروه از شخصیت‌های سراسیمه که تحت هجوم قرار می‌گیرند منبع الهام من بوده‌اند.»

«رزیدنت ایول: به راکون سیتی خوش‌آمدید» ۲۴ نوامبر امسال (۳ آذر ماه ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

 

 

  • رزیدنت ایول
  • رزیدنت ایول
ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها