{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پخش بازسازی Texas Chainsaw Massacre از نتفلیکس

 پخش بازسازی Texas Chainsaw Massacre از نتفلیکس
کدخبر : 5809

بازسازی «کشتار با اره برقی در تگزاس» به نت‌فلیکس می‌رود.

به گزارش هنرام‌روز، به نقل از سینما نیوز، نت‌فلیکس امتیاز پخش قسمت جدید «کشتار با اره برقی در تگزاس» (Texas Chainsaw Massacre) را از لجندری پیکچرز خریداری کرد. «دیوید بلو گارسیا» این فیلم در ژانر وحشت را کارگردانی کرده است.

«کشتار با اره‌برقی در تگزاس» سال ۱۹۷۴ به کارگردانی «توبی هوپر» داستانی در مورد گروهی از جوانان بود که قصد داشتند از مقبره پدربزرگ‌های‌شان در تگزاس دیدن کنند، اما در دام یک خانواده‌ی آدم‌خوار می‌افتند و باید از چنگ آن‌ها فرار کنند. اثری که ابتدا یک فیلم کالت کلاسیک شمرده می‌شد، با مرور زمان به یکی از به‌یادماندنی‌ترین عناوین ژانر وحشت تبدیل شد و سه دنباله‌ برای آن به تولید رسید و در یکی از آن‌ها «متیو مک‌کانهی» و «رنی زلوگر» ایفای نقش کردند.

استودیوی «پلاتینیوم دونز» متعلق به «مایکل بی» این فیلم را در سال ۲۰۰۳ ریبوت کرد و به موفقیت تجاری دست پیدا کرد و در سال ۲۰۰۶ یک دنباله برای این فیلم ساخته شد. لاینزگیت نیز این عناوین را به دو فیلم «اره‌برقی تگزاس ۳بعدی» (Texas Chainsaw 3D) و «لدرفیس» (Leatherface) ادامه داد.

داستان ریبوت چندین سال پس از وقایع قسمت اول روی می‌دهد و مدت‌ها است که اثر و نشانی از «صورت‌چرمی» نیست. «کریس توماس دولین» نویسنده فیلمنامه این ریبوت است. «السی فیشر» ستاره فیلم «کلاس هشتم» (Eighth Grade)، «سارا یارکین»، «جیکوب لاتیمور»، و «مو دانفورد» از جمله بازیگران فیلم خواهند بود.

نت‌فلیکس و لجندری پیش‌تر در فیلم «انولا هلمز» (Enola Holmes) با بازی «میلی بابی براون» و «هنری کویل» با یکدیگر همکاری کرده بودند. این فیلم در سال ۲۰۲۰ عرضه شد و دنباله آن در دست ساخت قرار دارد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها