{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بازیگر نقش «پویزن آیوی» در سریال Batwoman معرفی شد

بازیگر نقش «پویزن آیوی» در سریال Batwoman معرفی شد
کدخبر : 5816

بریجت ریگان» برای بازی در نقش «پاملا ایزلی» یا «پویزن آیوی» در فصل سوم سریال «بت‌وومن» (Batwoman) شبکه CW انتخاب شد. ریگان نقش دانشجوی سابق «دانشگاه گاتهام» و یک دانشمند نابغه را بازی می‌کند که در اندیشه تبدیل کردن دنیا به جایی بهتر است. برنامه‌های پاملا وقتی با تزریق مواد سمی به بدنش توسط همکارش تغییر می‌کند و به «پویزن آیوی» بدل می‌شود که شخصیت شرور دنیای «بتمن» است. پاملا با قدرت‌هایی که به دست آورده در جهت پیشبرد اهدافی که برحق به نظر می‌رسد استفاده می‌کند هرچند «بتمن» و نزدیکانش با او مخالف باشند.

پیش‌تر گزارش شده بود که «نیک کریگان» و «ویکتوریا کریگان» در نقش‌های «مارکیس جت» و «رنی مونتویا» بازی خواهند کرد. در قسمت پایانی فصل دوم «بت‌وومن»، «رایان وایلدر» با بازی «جاویسیا لزلی» سرانجام پس از خروج «کیت کین» از گاتهام برای جستجوی «بروس وین» گمشده، به «بت‌وومن» تبدیل شد. در این قسمت فاش شد که مادر بیولوژیک رایان که تصور می‌شد در قید حیات نیست در واقع زنده است.

به گزارش هنرام‌روز، به نقل از سینما نیوز، «جاویسیا لزلی» که در فصل دوم «بت‌وومن» جانشین «روبی رز» شد. «الکس مورف» بازیگر سریال «گاتهام» (Gotham) نیز در فصل دوم سریال نقش شخصیت شرور «ویکتور زاز» را ایفا کرد. «ریچل اسکراستن»، «مگان تندی»، «نیکول کنگ»، و «کامروس جانسون» دیگر بایزگران این سریال بوده‌اند.

ریگان اخیراً در سریال «بهشت گمشده» (Paradise Lost) مقابل «جاش هارنت» نقش‌آفرینی کرده و سابقه بازی در «جین باکره» (Jane the Virgin) و «مأمور کارتر» (Agent Carter) را دارد.

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها