{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

معرفی ۴ فیلم‌ با موضوع " زندان "

معرفی ۴ فیلم‌ با موضوع " زندان "
کدخبر : 5821

زندان و داستان‌های جاری در آن توان رخ دادن موقعیت‌های پیچیده و جذاب نمایشی را ایجاد می‌کند، به همین خاطر فیلمسازان زیادی این محیط و افراد در آن را دستمایه فیلم‌های خود قرار داده‌اند. .

این چهار فیلم با موضوع و محوریت زندان ساخته شده‌است، که به مسائلی همچون عدالت، نژادپرستی، شکنجه و... می‌پردازد. 

مسیر سبز The Green Mile

به نظر می‌رسد که استیفن کینگ در نوشتن داستان‌هایی که در زندان می‌گذرند توانایی زیادی دارد. این فیلم محصول سال ۱۹۹۹ در مورد مردی است که در زندان مسئول گروه اعدام کنندگان بوده و در آنجا با یک سیاهپوست به نام جان کافی آشنا می‌شود. جان کافی به قتل دو دختر بچه محکوم شده است.

.زندان

به نام پدر In the name of father 

به نام پدر داستان واقعی افرادی است که بی گناه به انجام بمب‌گذاری و قتل سربازان انگلیسی در ایرلند محکوم شدند. این فیلم هفت نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم را برای جیم شریدان دریافت کرد. دنیل دی لوئیس هم برای این اثر نامزد بهترین بازیگر مرد شد.

زندان

قطار سریع‌السیر نیمه‌شب Midnight Express

در سال ۱۹۷۰، یک دانشجوی آمریکایی به دلیل تلاش برای قاچاق دو کیلوگرم مواد مخدر در ترکیه دستگیر می‌شود. او در ابتدا به ۴ و بعد به ۳۰ سال زندان محکوم شد و منجر شد او تلاش‌های متعددی را برای فرار از زندان ترکیه داشته باشد. در سال ۱۹۷۸ از این داستان توسط الیور استون اقتباس شد که مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفت.

زندان

Bronson  برانسون 

این فیلم سینمایی را کمتر کسی دیده چرا که در گیشه فروش فقط ۲.۳ میلیون دلار فروخت. با این حال این بیوگرافی با بازی تام هاردی داستان واقعی یک مجرم خطرناک به نام مایکل پترسون را روایت می‌کند که اتفاقات عجیبی برای او در زندان می افتد.

 

حجم ویدیو: 11.09M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04 دانلود ویدیو
ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها