{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نویسنده Only Murders In The Building از عنوان پرابهام سریال می‌گوید

 نویسنده Only Murders In The Building از عنوان پرابهام سریال می‌گوید
کدخبر : 5847

«جان هافمن» شورانر «تنها قتل‌های ساختمان» (Only Murders In The Building) شبکه هولو در مصاحبه جدیدی با «رپ» توضیح می‌دهد که عنوان سریال از کجا سرچشمه می‌گیرد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، هافمن می‌گوید: «عنوان سریال از همان ابتدا در ذهن «استیو مارتین» بود. به من پیشنهادش کرد و گفت: «احساس می‌کنم که عنوانش باید این باشد. نمی‌دانم چرا، اما عنوانش باید این باشد.»»

این نویسنده اضافه می‌کند که مارتین تنها بر روی چند موضوع تأکید کرده است: «ایده بسیار روشنی بود که همه ما را به وجد آورد. اما یکی از آن‌ها این بود که عنوان سریال باید همین باشد. دیگر اینکه در پایان هر فصل از سریال باید به این پرسش پاسخ دهیم که چه کسی در طول فصل دست به جنایت زده.»

هافمن می‌گوید از وجود واژه «قتل» در عنوان نگران بوده است: «[اما] به شکل منحصر به فردی چذاب از آب درآمد. همان‌گونه که استیو می‌گوید – و من با او موافقم – شما را هوشیارتر و علاقه‌مندتر می‌کند. با خودتان فکر می‌کنید: «صبر کنید ببینم، این عنوان یعنی چه؟» وقتی عنوان را می‌شنوید باید دوباره از خود سؤال کنید. مارتین این ویژگی را دوست داشت، من هم دوست داشتم.»

داستان «تنها قتل‌های ساختمان» در مورد سه غریبه است که ویژگی مشترکان علاقه به جنایت‌های واقعی است که خودشان را ناگهان درگیر یک پرونده واقعی می‌بینند. شخصیت گومز در سریال «مارگارت» نام دارد و دختر یکی از سرمایه‌گذاران پرنفوذ نیویورک است. مارگارت دختری زیبا، مغرور و به‌شدت کنجکاو است که برای مشارکت در حل یک معمای قتل حاضر است هر کاری انجام دهد. «تنها قتل‌های ساختمان» به نویسندگی مارتین و هافمن ساخته شده که سابقه‌ نویسندگی برای «گریس و فرانکی» (Grace and Frankie) نت‌فلیکس را دارند.

سه قسمت اول سریال «تنها قتل‌های ساختمان»  ۳۱ آگست ۲۰۲۱ (۹ شهریور ماه ۱۴۰۰) از هولو پخش شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها