{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رونمایی دومین تریلر فیلم The Batman در رویداد DC FanDome

رونمایی دومین تریلر فیلم The Batman در رویداد DC FanDome
کدخبر : 5851

رویداد هواداری «دی‌سی فن‌دوم» (DC FanDome) در تاریخ ۱۶ اکتبر برگزار خواهد شد و از طریق وبسایت رسمی یا کانال‌های توییچ، یوتیوب، فیسبوک و توییتر در دسترس خواهد بود. این رویداد رایگان ستارگان پروژه‌های سینمایی، تلویزیونی، بازی‌های ویدیویی و کامیک‌های دی‌سی را گرد هم جمع می‌کند و جزئیات تازه‌ای از عناوین آینده فاش می‌کند.

به گزارش هنر ام‌روز و به نقل از سینما نیوز، تریلر دوم فیلم «بت‌من» (The Batman) به کارگردانی «مت ریوز» و بازی «رابرت پتینسون»، تصاویر پشت صحنه از «جیسون موموآ» در «آکوامن و قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom) و «زکری لیوای» در «شزم! خشم خدایان» (Shazam! Fury of the Gods) و نیز اولین تصاویر رسمی از «بلک آدام» (Black Adam) با بازی «دووین جانسون» و «فلش» (The Flash) با بازی «ازرا میلر»، «مایکل کیتون» و «بن افلک» در بخش‌هایی از این رویداد رونمایی خواهند شد.

شبکه اچ‌بی‌او مکس نیز اولین تصاویر رسمی سریال «پیس‌میکر» (Peacemaker) با بازی «جان سینا» را ارائه خواهد داد و تیزرهایی از فصل‌های جدید سریال‌های «بت‌وومن» (Batwoman)، «فلش» (The Flash)، «سوپرمن و لوییس» (Superman & Lois) و «سوپرگرل» (Supergirl) منتشر خواهد شد. برادران وارنر اولین تصاویر از سریال درام «نایومی» (Naomi) را در همین رویداد پخش می‌کند.

برادران وارنر انیمیشن هم پروژه‌هایی چون «آکوامن: شاه آتلانتیس» (Aquaman: King of Atlantis)، سریال انیمیشن بزرگسالانه «هارلی کویین» (Harley Quinn) و سریال جدید «بتمن: جنگجوی شنل‌پوش» (Batman: Caped Crusader) را معرفی خواهد کرد. دی‌سی کامیکس نیز سه کتاب جدید «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) منتشر می‌کند.

اولین دوره رویداد «دی‌سی فن‌دوم» آگست سال گذشته به صورت مجازی برگزار و تریلر فیلم «بت‌من» و نیز تصاویری از «لیگ عدالت زک اسنایدر» در این رویداد به اشتراک گذاشته شد.

پتینسون در نقش «بروس وین» جانشین «مایکل کیتون» در فیلم‌های «بتمن» ساخته‌ی «تیم برتون»، «کریستین بیل» در سه‌گانه‌ی «کریستفر نولان» و «بن افلک» در دنیای سینمایی دی‌سی شده است. ریوز در حین برگزاری پنل «بتمن» در «دی‌سی فن‌دوم» تأکید کرد که فیلم مشخصاً قرار نیست پیشینه‌ی شخصیت را روایت کند: «چیزی که مرا مجذوب داستان «بتمن» می‌کند این است که او یک ابرقهرمان سنتی نیست. اگر صاحب یک ابرنیرو باشد، آن نیرو توانایی تحمل کردن است… او شخصیت بسیار زنده‌ای است، بنابراین روایت نسخه‌ای از «بتمن» که در مورد چگونگی تبدیل شدن به «بتمن» نباشد، بلکه اولین روزهای «بتمن» بودنش را به تصویر بکشد… اینکه او را به شکلی تازه ببینیم، کاری بود که تاکنون انجام نشده بود.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها