{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پایان فیلمبرداری قسمت اول سریال The Last Of Us

پایان فیلمبرداری  قسمت اول سریال The Last Of Us
کدخبر : 5854

تولید قسمت اول سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last Of Us) اچ‌بی‌او به پایان رسیده است. «کانتمیر بالاگوف» کارگردان قسمت اول در صفحه اینستاگرام خود پایان فیلمبرداری این قسمت را تأیید کرده است. تولید سریال از ماه ژوئیه امسال آغاز شده و پیش‌تر گزارش شده بود که فیلمبرداری پروژه تا ژوئن سال ۲۰۲۲ ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، کانتیمر بالاگوف ، کارگردان سریال در پیام خود می‌نویسد: «کار من در اینجا تمام شد.» او در ادامه از عوامل و بازیگران «آخرین بازماندگان ما» قدردانی می‌کند. «نیل دراکمن» و «کریگ میزین» نویسندگان این سریال خواهند بود.

«آخرین بازماندگان ما» یک بازی اکشن و ماجراجویانه است که توسط «ناتی داگ» توسعه پیدا کرد و در سال ۲۰۱۳ از طریق پلی‌استیشن منتشر شد. سریال داستانی در ۲۰ سال پس از نابودی تمدن امروز روایت می‌کند. «جول» یک بازمانده است که برای قاچاق یک دختر ۱۴ ساله به نام «الی» به خارج از منطقه‌ قرنطینه‌شده استخدام می‌شود. این وظیفه‌ به ظاهر ناچیز به زودی تبدیل به یک سفر بی‌رحمانه و غم‌انگیز می‌شود و این دو باید در سراسر ایالات متحده برای بقا تلاش کنند.

«پدرو پاسکال» در سریال «آخرین بازماندگان ما» پاسکال در نقش جول و «بلا رمزی» در نقش الی بازی خواهند کرد. «گابریل لونا» بازیگر سریال «مأمورین شیلد» (Agents Of S.H.I.E.L.D) نیز نقش تامی، برادر جوان‌تر جول را بازی می‌کند که یک کهنه‌سرباز است و حس آرمان‌گرایی و ساختن دنیایی بهتر را از دست داده. «نیکو پارکر» نیز برای بازی در نقش «سارا»، دختر شخصیت «جول» با بازی «پدرو پاسکال» در سریال «آخرین بازماندگان ما» (Last of Us) شکبه اچ‌بی‌او انتخاب شده است. «آنا تورو» ستاره سریال «فرینج» (Fringe) در این اقتباس تلویزیونی نقش «تس» را بازی خواهد کرد.

«علی عباسی» فیلمساز ایرانی تبار فیلم تحسین‌شده «مرز» (Border) یکی از کارگردانان فصل اول «آخرین بازماندگان ما» خواهد بود. علاوه بر عباسی، «یاسمیلا ژبانیچ» فیلمساز نامزد اسکار «کجا می‌روی آیدا؟» (Quo Vadis, Aida) بعضی از اپیزودهای این سریال را کارگردانی می‌کند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها