{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پایان فیلمبرداری Shazam! Fury of the Gods

پایان فیلمبرداری Shazam! Fury of the Gods
کدخبر : 5883

«دیوید اف. سندبرگ» کارگردان «شزم! خشم خدایان» (Shazam! Fury of the Gods) در صفحه توییتر خود تأیید کرده است که فیلمبرداری این فیلم ابرقهرمانی دی‌سی و برادران وارنر به پایان رسیده است. تولید این پروژه از اواخر ماه مه گذشته آغاز شده بود.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، سندبرگ پیش‌تر از ظاهر جدید شخصیت‌های فیلم رونمایی کرده و نوشته بود: «نمی‌دانم تا چه مدت می‌توانیم از درز لباس‌های جدید جلوگیری کنیم، بنابراین تصویری که چند روز قبل گرفتم تقدیم به شما.»

«لوسی لیو» در دنباله‌ نقش شخصیت شرور «کالیپسو» و «هلن میرن» در نقش شخصیت شرور «هسپرا» بازی می‌کنند. دیگر شخصیت‌های قسمت اول، «شزم» با بازی «زکری لیوای»، «بیلی بتسن» با بازی «آشر انجل»، فردی با بازی «جک دیلن گریزر»، یوجین با بازی «ایان چن»، پدرو با بازی «جووان آرماند»، دارلا با بازی «فیث هرمان» و ماری با بازی «گریس فولتن» بودند. «آدام برودی»، «راس باتلر»، «دی.جی. کوترونا»، «مگان گود» و «میشل بورث» نیز در آن فیلم نقش‌آفرینی کردند. پیش‌تر «ریچل زگلر» ستاره بازسازی «داستان وست ساید» (West Side Story) هم در نقشی کلیدی به فیلم پیوسته بود.

«شزم! خشم خدایان» تنها یکی از چندین فیلم ابرقهرمانی دی‌سی برای چند سال آینده است. امسال در ماه آگست ریبوت «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) به کارگردانی «جیمز گان» روی پرده رفت و سال آینده فیلم‌های «بلک آدام» (Black Adam) با بازی «، «فلش» (The Flash)، «آکوامن ۲» (Aquaman 2) و «بتمن» (The Batman) با بازی «رابرت پتینسون» اکران خواهند شد.

سندبرگ برای نشستن بر روی صندلی کارگردانی دنباله بازگشته و فیلمی بر اساس متنی که «هنری گیدن» به نگارش درآورده می‌سازد. قسمت اول «شزم!» تابستان سال ۲۰۱۹ در افتتاحیه پرفروش شد و در نهایت ۳۶۶ میلیون دلار در سراسر دنیا بلیت فروخت. «شزم! خشم خدایان» در حال حاضر قرار است ۲ ژوئن سال ۲۰۲۳ اکران شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها