{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

برگزاری کارگاه «۱۰ فیلم ۱۰ تجربه» با حضور رضا کیانیان

برگزاری کارگاه «۱۰ فیلم ۱۰ تجربه» با حضور رضا کیانیان
کدخبر : 5944

کارگاه «تجربه در نقش: ۱۰ فیلم ۱۰ تجربه» با حضور رضا کیانیان در موسسه فرهنگی- هنری «هنر فردا» برگزار می‌شود.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری صبا، کارگاه «تجربه در نقش: ۱۰ فیلم ۱۰ تجربه» توسط رضا کیانیان، روزهای شنبه در موسسه «هنر فردا» برگزار می‌شود.

این کارگاه بر آن است تا ۱۰ اثر شاخص رضا کیانیان را مورد بررسی قرار داده و چگونگی تحلیل نقش و کاراکترهای مهمی را که او در سینما و تلویزیون خلق کرده است، تشریح دهد. در هر جلسه هنرجویان ضمن بهره‌گیری از توضیحات استاد پیرامون شرایط و مراحل تحلیل شخصیت و خلق نقش و بررسی جوانب مختلف تجربه‌های او برای ایفای موفق و تاثیرگذار نقش، می‌توانند دریافت خود از تجربه او را مورد بحث و گفتگو قرار دهند.

«به روایت هنرمند» یک مجموعه کارگاه‌های آموزشی است که برای معرفی تجربیات هنرمندان شاخص ایران در عرصه‌های مختلف هنرهای تجسمی و نمایشی برگزار می‌شود. در خلال این کارگاه، هنرمندان در حوزه‌های مختلف به تشریح آرا و تحلیل تجربیات خویش پرداخته و درباره شیوه و الگوی هنری کار خود بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا انجام ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۱۰۹۲ و یا ۰۹۹۸۱۴۰۱۵۰۶ در واتس‌اپ و یا تلگرام و یا نشانی اینترنتی http://arttomorrow.org مراجعه کنند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها