{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پایان سریال Dickinson با فصل سوم در اپل تی‌وی پلاس

پایان سریال Dickinson با فصل سوم در اپل تی‌وی پلاس
کدخبر : 5949

سریال «دیکینسون» (Dickinson) با بازی «هیلی استاینفلد» با فصل سوم در اپل تی‌وی+ به پایان می‌رسد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، فصل سوم و پایانی «دیکینسون» قرار است ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) پخش شود. فصل دوم سریال ۸ ژانویه پخش شد و «تیموتی سیمونز»، «نیک کرال»، «آیو ادبیری»، «ویل پولن» بازیگران مهمان بودند.

استاینفلد در «دیکینسون» که یکی از تحسین‌شده‌ترین سریال‌های اپل‌ تی‌وی+ است نقش «امیلی دیکینسون» جوان و سرکش شاعر پرآوازه آمریکایی قرن بیستم را بازی می‌کند. در فصل دوم دیکینسون از زندگی خصوصی خود بیرون می‌آید و با چالش‌های شهرت مواجه می‌شود. «جین کراکوفسکی»، «آنا باریشنیکوف»، «الا هانت»، «توبی هاس»، و «ویز خلیفا» رپر برای بازی در فصل دوم بازگشتند. کرول در این فصل نقش «ادگار آلن پو» را بازی کرد.

در فصل سوم «جنگ داخلی» آمریکا و نبرد برای برابری اعضای خانواده دیکینسون را از یکدیگر جدا می‌کند. در حالی که امیلی می‌کوشد تفرقه را در محیط پیرامون خود از بین ببرد، می‌خواهد بداند که آیا هنر امید را زنده نگه می‌دارد یا نه.

«آلینا اسمیت» خالق و نویسنده «دیکینسون» با اپل تی‌وی+ قراردادی چند ساله منعقد کرده و چندین سریال تلویزیونی دیگر برای این شبکه تولید می‌کند. او می‌گوید از ابتدا قصد داشته «دیکینسون» را در قالب سه فصل بسازد: «در دورترین رؤیاهایم تصور نمی‌کردم که ساختن این سریال به تجربه‌ای چنین غنی و رضایت‌بخش تبدیل شود، و همکاری با هیلی و بازیگران و عوامل درخشان دیگر لذتی بی‌مانند باشد.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها