{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

برخورد «جیک جیلنهال» با «میستریو» و «آقای ربات» در ونیز!

 برخورد «جیک جیلنهال» با «میستریو» و «آقای ربات» در ونیز!
کدخبر : 5951

«جیک جیلنهال» تصاویری را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته که او را در کنار مردی در ظاهر شخصیت «میستریو» در فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) نشان می‌دهد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، جیلنهال در سال ۲۰۱۹ در این فیلم ابرقهرمانی مارول و سونی مقابل «تام هالند» نقش شخصیت شرور «میستریو» را بازی کرده است.

جیلنهال چهارشنبه این هفته در صفحه اینستاگرام خود این تصاویر را به اشتراک گذاشت و نوشت: «در ونیز به یک دوست قدیمی برخوردم.»

جیک جینهال

یکی از هواداران بازیگر در واکنش به این تصاویر و با ارجاع به سریال «لوکی» (Loki) مارول و دیزنی+ که گونه‌های مختلفی از شخصیت‌ها در خطوط زمانی مختلف را معرفی کرد می‌نویسد: «نوع جدیدی از «میستریو» است.»

به سبب وجود دنیاهای موازی، امکان حضور شخصیت‌های شرور و غیرشرروی بسیاری در فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) که دسامبر آینده اکران خواهد شد، فراهم شده است. تاکنون بازگشت «دکتر اختاپوس» با بازی «آلفرد مولینا» و «گابلین سبز» به تأیید رسیده و شایعه بازگشت «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد» و حتی «کریستن دانست» در فیلم به گوش می‌رسد.

بازیگر ۴۰ ساله «کوهستان بروکبک» (Brokeback Mountain) در رستوران «دا ایوو» ونیز در کنار «رامی مالک» بازیگر ۴۰ ساله «راپسودی بوهمی» (Bohemian Rhapsody) و سریال «آقای ربات» (Mr. Robot) نیز دیده شده است.

جیلنهال یکی از پرکارترین بازیگران حال حاضر هالیوود است و به زودی در «گناه‌کار» (The Guilty) نت‌فلیکس دیده خواهد شد. فیلم «ناگهان» (Suddenly) با بازی «ونسا کربی»، «آمبولانس» (Ambulance) «مایکل بی»، «جستجوی درخت مادر» (Finding The Mother Tree) با همکاری «ایمی آدامز»، «مدیریت نبرد» (Combat Control) در مورد «جان چپمن» دریافت‌کننده‌ «مدال افتخار» به کارگردانی «سم هارگریو»، و مینی‌سریالی به نام «پسر» (The Son) برای شبکه اچ‌بی‌او با همکاری «دین ویلنوو» از جمله پروژه‌های آینده جیلنهال خواهند بود.

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها