{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«فرمانروای آب» به سینماها می‌آید

«فرمانروای آب» به سینماها می‌آید
کدخبر : 5973

انیمیشن سینمایی «فرمانروای آب» به زودی و پس از کاهش موج فراگیری بیماری کرونا در سراسر کشور بر پرده سینماها می‌رود.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری مهر، انیمیشن سینمایی «فرمانروای آب» در ۹۰ دقیقه به نویسندگی و کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی و حسین سلطانی، در استودیو آوین رسانه تولید شده است.

این انیمیشن به زودی و پس از کاهش موج فراگیری بیماری کرونا در سراسر کشور بر پرده سینماها می‌رود.

پویانمایی سینمایی «فرمانروای آب» در دل سامرا اتفاق می‌افتد، جایی که پیرمرد نشسته در سرداب و از حس حضور آن مرد هزار ساله تعریف می‌کند، این اثر روایتی است از تمدن نوین اسلامی و اقتداری که از لطف مهر او سرچشمه گرفته است.

در خلاصه داستان انیمیشن سینمایی «فرمانروای آب» آمده است: «این قصه درباره پدر و پسری است که برای رسیدن به عهد و پیمانی که با هم دارند تلاش می‌کنند اما اتفاقی عجیب آن‌ها را از هم جدا می‌کند؛ پویش پدر فرید، در سفر کاری به عراق در یک حادثه تروریستی مفقود می‌شود. محسن به عنوان همراه و آخرین کسی که همراه پویش بوده فکر نمی‌کند او زنده مانده باشد. فرید، به دنبال راهی است تا از سرنوشت پدر خود مطلع شود…»

در این پویانمایی در خلال روایت قصه، چهره واقعی گروه‌های تکفیری ترسیم می‌شود. این اثر با تکنیک انیمیشن سه‌بعدی ساخته شده و به اقتضای طرح موضوعات بسیار جدی، فرم انیمیشن رئال به کمک آن آمده است تا به باورپذیری کار کمک کند.

پویانمایی «فرمانروای آب» و در شهرهای فاقد سینما نیز توسط جشنواره مردمی فیلم «عمار» از طریق سامانه عماریار اکران می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها