{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«سنگ‌ها را بسته‌اند» آماده نمایش شد

«سنگ‌ها را بسته‌اند» آماده نمایش شد
کدخبر : 5985

«سنگ‌ها را بسته‌اند» پس از حدود ۲ هفته فیلمبرداری در اصفهان آماده نمایش شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری صبا، فیلم مستند «سنگ‌ها را بسته‌اند» پس از حدود ۲ هفته فیلمبرداری در اصفهان و حدود ۶ ماه تدوین به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیامک مختاری با موضوع موانع سرمایه گذاری در صنعت سنگ، آماده نمایش شد.

سیامک مختاری درباره سوژه مستند خود گفت: حین ساخت مستند «قزل قیه» افرادی که در زمینه معدن یا کار با سنگ‌های لاشه و ضایعات سنگ دچار مشکل شده بودند به من مراجعه کردند و شرح پرونده‌ای را برایم بازگو کردند، به مرور با حسام الدین آشنا و متوجه شدیم با بررسی این پرونده در قالب یک مستند، می‌توان نقدی صریح به موانع اشتغال‌زایی در کشور وارد کرد.

53

این مستند درباره خانواده‌ای است که تمام سرمایه خود را برای آموزش فرآوری ضایعات سنگ ساختمانی در شهر تیران به میان می‌گذارند و در عرض یک سال مسیر سختی را پشت سر می‌گذارند و در نزدیکی قله موفقیت، عده‌ای سنگ‌های عظیم را بر ریل موفقیت آن‌ها روانه می‌کنند.

در این مستند ۴۳ دقیقه‌ای، فاضل علی پور به عنوان دستیار کارگردان و صدابردار و محمدرضا ارشدی، به عنوان دستیار تصویر فعالیت داشته‌اند. مستند «سنگ‌ها را بسته‌اند» تهیه شده در موسسه اومافیلم و محصول سازمان هنری رسانه ‌ای اوج است و به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها