{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلم Paranormal Activity 7 هالووین امسال بدون اکران در سینما از پارامونت پلاس پخش خواهد شد

فیلم Paranormal Activity 7 هالووین امسال بدون اکران در سینما از پارامونت پلاس پخش خواهد شد
کدخبر : 6000

«فعالیت فراطبیعی ۷» (Paranormal Activity 7) و یک چندگانه مستند جدید همزمان با هالووین از پارامونت‌ پلاس پخش خواهند شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، قسمت هفتم «فعالیت فراطبیعی» که اولین فیلم چندگانه از سال ۲۰۱۵ است، در سالن‌های سینما به نمایش درنمی‌آید و به صورت انحصاری از پارامونت+ منتشر خواهد شد.

«کریستفر لاندن» نویسنده ریبوت «فعالیت فراطبیعی» سال گذشته گفته بود که برای معرفی کارگردان دنباله «به‌شدت هیجان‌زده» است: «نمی‌توانم چیزی در موردش بگویم برای اینکه اجازه ندارم. او عالی است! فکر می‌کنم مردم از مسیری که انتخاب شده غافلگیر خواهند شد.»

«ویلیام یوبانک» که فیلم «زیر آب» (Underwater) با بازی «کریستن استوارت» را ساخته، کارگردان قسمت هفتم است. پارامونت بار دیگر با «جیسون بلوم» مدیر استودیوی بلوم‌هاوس همکاری کرده تا فیلم کم‌هزینه دیگری با فرومول قبلی بسازد. اولین قسمت از «فعالیت فراطبیعی» در سال ۲۰۰۹ به یک پدیده تبدیل شد و بیش از ۱۹۳ میلیون دلار در بازارهای جهانی فروخت درحالی که با بودجه باورنکردنی ۱۵ هزار دلاری تولید شده بود. «فعالیت فراطبیعی: بُعد روح» در سال ۲۰۱۵ آخرین قسمت چندگانه است که توسط «گرگوری پلاتکین» ساخته شده، اما با ۷۸ میلیون دلار کم‌ترین سود را در میان سایر عناوین این مجموعه فیلم کسب کرده است، هرچند که با بودجه‌ی ۱۰ میلیون دلاری ساخته شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها