{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«هیدئو کوجیما» تمایل دارد بازی Mads Maxرا با همکاری «مدس میکلسن» تولید کند

«هیدئو کوجیما» تمایل دارد بازی Mads Maxرا با همکاری «مدس میکلسن» تولید کند
کدخبر : 6006

«هیدئو کوجیما» کارگردان افسانه‌ای بازی‌های ویدیویی به دنبال انتشار مطالبی چند پیرامون موضوعات مختلف از فیلم‌هایی که به تازگی دیده، سلفی‌هایی با «نورمن ریداس»، «کیانو ریوز» و «مدس میکلسن» و اظهار ارادت به شخصیت «شاه کوسه» در فیلم «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) «جیمز گان» در صفحه توییترش، جزئیات تازه‌ای از فعالیت‌های هنری‌اش به اشتراک گذاشته است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، در یکی از این توییت‌ها به همکاری با میکلسن که در بازی « دث استرندینگ» (Death Stranding) کوجیما نقش‌آفرینی کرده اظهار تمایل کرده است.

کوجیما در صفحه توییتر خود توضیح می‌دهد که ایده‌هایی را برای قرار دادن میکلسن در دل یک بازی ویدیویی بررسی کرده است. خالق «متال گیر» (Metal Gear) می‌گوید این ایده‌ها را با میکلسن که به دقت به او گوش فراداده مطرح کرده است. میکلسن از پیشنهاد کوجیما استقبال کرده تا جایی که کارگردان می‌گوید نام بازی «مدس مکس» (MADS MAX) خواهد بود. کوجیما می‌گوید: «[با شنیدن عنوان بازی] صورتش از ریخت افتاد. فکر می‌کرد شوخی می‌کنم. اما جدی بودم.»

مد مکس

کوجیما که در انتخاب اسامی عجیب برای شخصیت‌ها ید طولایی دارد در توییت دیگری تصویری از خودش به همراه میکلسن در حالی که روی لباسش «دث استرندینگ» و چهره میکلسن به چشم می‌خورد را منتشر می‌کند. او در هفته‌های اخیر گفته بود که بازی تریلر «۱۲ دقیقه» (12 Minutes) باعث شده به تولید یک بازی ماجراجویانه فکر کند. کوجیما سپس توضیح می‌دهد که ایده‌اش برای بازی جدید دارای یک موقعیت پسا-آخرالزمانی نیست اما دارای دو شخصیت پلیس همکار در آینده نزدیک است. در پایان این توییت‌ها، کوجیما تأکید می‌کند:‌ «با این حال، جورج میلر، کارگردان «مکس دیوانه» (Mad Max) هنوز خدای من است.»

میکلسن اخیراً در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (Fantastic Beasts 3) جانشین «جانی دپ» شده و به «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) پیوسته است.

نسخه جدید «کات کارگردان دث استرندینگ» (Death Stranding Director’s Cut) ۲۴ سپتامبر بر روی پلی‌استیشن ۵ در دسترس خواهد بود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها