{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کارگردان Wonder Woman: فیلم‌هایی که برای شبکه‌های استریم ساخته می‌شوند، مصنوعی‌اند!

کارگردان Wonder Woman: فیلم‌هایی که برای شبکه‌های استریم ساخته می‌شوند، مصنوعی‌اند!
کدخبر : 6008

فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) یکی از اولین فیلم‌های پرخرجی بود که همزمان با اکران در سالن‌های سینما از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش شد. این مدل پخش سبب شد که فروش فیلم در سالن‌های سینما به‌شدت نسبت به قسمت اول کاهش پیدا کند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، بخش‌هایی از اظهارات «پتی جنکینز» کارگردان قسمت‌های اول و دوم و به زودی سوم و پایانی، پنجشنبه هفته گذشته در «سینماکان» لاس وگاس منتشر شده بود. او در این رویداد گفت انتشار «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» از اچ‌بی‌او مکس همزمان با اکران در سالن‌های سینما «بهترین تصمیم در میان چند گزینه بد و یک تجربه غم‌انگیز» بوده است. اما «لس‌آنجلس تایمز» جزئیات بیشتری در مورد اظهارات او در «سینماکان» منتشر کرده و می‌نویسد جنکینز فیلم‌های تولید شده برای شبکه‌های استریم ویدیو را «مصنوعی» می‌داند.

جنکینز می‌گوید: «همه فیلم‌هایی که سرویس‌های استریمینگ منتشر می‌کنند، با عرض معذرت، به نظر من مصنوعی به نظر می‌رسند. نه چیزی در موردشان می‌شنوم و نه چیزی در موردشان می‌خوانم. برای خلق شکوهی افسانه‌ای یک مدل پخش کارساز نیست.»

زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» در افتتاحیه ۱۶.۷ میلیون دلار فروخت، در حالی که قسمت اول در سال ۲۰۱۷ در بازارهای داخلی به فروش افتتاحیه ۱۰۳.۲ میلیون دلاری رسیده بود. این فیلم پس از ۱۷ روز توسط ۳.۹ میلیون خانوار آمریکایی اچ‌بی‌او مکس دیده شد.

فیلمساز اضافه کرده بود: «[پخش همزمان در اچ‌بی‌او مکس] برای فیلم زیان‌آور بود. می‌دانستم که این اتفاق خواهد افتاد. اما فکر نمی‌کنم در شبکه‌های استریم ویدیو همین وضعیت را داشته باشد. هوادار مدل پخش همزمان از پلتفرم‌های دیجیتال و سالن‌های سینما نیستم و امیدوارم که بتوانم برای همیشه از آن دوری کنم.»

 
 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها