{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

واکنش «جسیکا چستین» به لحظات جنجالی‌اش با «اسکار آیزاک» روی فرش قرمز سریال Scenes From A Marriage

واکنش «جسیکا چستین» به لحظات جنجالی‌اش با «اسکار آیزاک» روی فرش قرمز سریال Scenes From A Marriage
کدخبر : 6058

حرکات اسکار آیازک بر روی فرش قرمز به عقیده برخی جنبه‌ی تبلیغاتی داشته است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، ویدیوی اسلو-موشن این لحظه صمیمانه بر روی فرش قرمز در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و با انواع و اقسام موسیقی‌های متن تدوین دوباره‌ای یافته است. بعضی از هواداران این لحظه را به بوسه شخصیت «گومز آدامز» بر «مورتیشا» سریال «خانواده آدامز» (The Addams Family)  تشبیه کرده‌اند.

چستین شنبه این هفته در صفحه توییتر خود به جنجالی شدن این ویدیو و این لحظه واکنش نشان داد و تصویری سیاه و سفید از شخصیت‌های سریال کلاسیک «خانواده آدامز» به همراه یک ایموجی شیطان ارسال کرد و نوشت: «۱۲ سپتامبر». سریال «صحنه‌هایی از یک ازدواج» در این تاریخ از اچ‌بی‌او پخش خواهد شد.

هرچند آیزاک و چستین دوستی نزدیکی دارند و هر دو ازدواج کرده‌اند، اما این صمیمیت بعضی از بینندگان تصاویر فرش قرمز را بیش از حد احساساتی کرد. یکی از کاربران توییتر می‌نویسد: «یک نفر را می‌خواهم که مثل اسکار آیزاک به من نگاه کند.» کاربر دیگری می‌نویسد: «واقعاً مهم نیست که رفتار اسکار آیزاک و جسیکا چستین نمایشی است یا نه. آن‌ها به وضوح از بردلی کوپر و لیدی گاگا درس گرفته‌اند تا سریال‌شان را برای مراسم اهدای جوایز تبلیغ کنند و به نظر من جواب داده!»

این سریال بازسازی عنوانی تلویزیونی به همین نام به کارگردانی «اینگمار برگمان» است که در سال ۱۹۷۳ پخش شد. چستین و آیزک در فیلم «یک سال بسیار خشن» (A Most Violent Year) «جی.سی. شاندور» همکاری کرده بودند. نسخه اصلی «صحنه‌هایی از یک ازدواج» عشق و رنجی را شرح می‌داد که یک زوج در طول چندین سال زندگی تجربه می‌کردند. در این بازسازی، عشق، نفرت و ازدواج را از نگاه یک زوج امروزی آمریکایی به نمایش گذاشته خواهد شد. آیزک و چستین نقش‌هایی را بازی خواهند کرد که در سریال سوئدی برگمان به «لیو اولمان» و «ارلاند جوزفسون» سپرده شده بود.

چستین در نشست مطبوعاتی سریال در ونیز می‌گوید: «سخت بود که به خانه بروی و کار را در فراموش کنی. بخشی از وجودم را فراگرفته بود.» او اضافه می‌کند: «به شوخی می‌گفتیم که [دوستی] هم یک موهبت است و هم یک مصیبت. موهبت است چون اعتمادی بلادرنگ شکل می‌گیرد. نیازی نیست نگران توهین باشید. می‌توانید به‌شدت صریح باشید. مشکل این بود که در پاره‌ای از مواقع ذهن یکدیگر را می‌خواندیم.»

آیزاک اظهارات چستین را تأیید می‌کند و می‌گوید: «از نظر حرفه‌ای، عالی است که یک نفر را به خوبی بشناسی چون دیگر نیازی نیست نگران بسیاری از مسائل باشی که معمولاً نگرانت می‌کنند. با این حال، در چنین اثری به شدت به طرف مقابل اهمیت می‌دهی چون مثل یک خانواده است.»

این مینی‌سریال ۱۲ سپتامبر از شبکه اچ‌بی‌او پخش خواهد شد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها