{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«فیبی والر-بریج» از سریال Mr. & Mrs. Smith آمازون جدا شد!

«فیبی والر-بریج» از سریال Mr. & Mrs. Smith آمازون جدا شد!
کدخبر : 6060

«فیبی والر-بریج» از سریال «آقا و خانم اسمیت» (Mr. & Mrs. Smith) آمازون جدا شده است. اختلاف نظر هنری علت جدایی خالق سریال «فلیبگ» (Fleabag) از این پروژه ذکر شده است.

به گزارش هن رام‌روز به نقل از سینما نیوز، والر-بریج در این پروژه که باید سال آینده میلادی فیلمبرداری شود، قرار بود مقابل «دونالد گلاور» خالق سریال «آتلانتا» (Atlanta) نقش‌آفرینی کند. گلاور هنوز از پروژه جدا نشده اما آمازون به دنبال بازیگر زن دیگری خواهد رفت. «فرانچسکا سلون» سرپرست نویسندگان سریال است.

این سریال جدید بر اساس فیلیم به همین نام با بازی «برد پیت» و «انجلینا جولی» که توسط نیو ریجنسی به تولید رسید ساخته خواهد شد. پیت و جولی نقش یک زوج جاسوس را بازی می‌کردند که از کار یکدیگر آگاهی نداشتند. پس از اکران آن فیلم در سال ۲۰۰۵، پیت و جولی با هم ازدواج کردند.

سریال «فلیبگ» با فصل دوم جوایز امی را درو کرد و سپس به پایان رسید. والر-بریج آخرین نسخه از فیلمنامه «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) «جیمز باند» را به نگارش درآورده و به‌تازگی در تصاویر پشت صحنه فیلم «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) دیده شده است. این بازیگر بریتانیایی در سال ۲۰۱۹ به دنبال موفقیت سریالش قراردادی ۲۰ میلیون دلاری با آمازون بست. گلاور از سوی دیگر با «آتلانتا» شبکه‌ی FX تحسین منتقدین را برانگیخته و در «جنگ ستارگان» نقش «لاندو» را بازی کرده.

سریال «آقا و خانم اسمیت» در سال ۲۰۲۲ از آمازون پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها