{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ظاهر متفاوت «پاتریک ویلسون» در تصویر پشت صحنه Aquaman 2

 ظاهر متفاوت «پاتریک ویلسون» در تصویر پشت صحنه Aquaman 2
کدخبر : 6106

«جیمز وان» کارگردان «آکوامن و قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom) در صفحه اینستاگرامش تصویری از «پاتریک ویلسون» با سر و شکلی متفاوت و بدون پوشش بالاتنه در قالب شخصیت «شاه اورم» منتشر کرد. وان می‌نویسد: «این یارو را دیدم که تنها لب دریا پرسه می‌زد، و ادای فیلم «دور افتاده» (Cast Away) را درمی‌آورد.»

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، چند روز قبل اولین تصاویر رسمی از «جیسون موموآ» در نقش «آکوامن» با ظاهری جدید رونمایی شده بود. دیگر بازیگران فیلم «دولف لاندرگرن»، «یحیی عبدالمتین دوم» و «تمورا موریسون» خواهند بود.

ویلسون در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» وعده داده بود: «من فکر می‌کنم هر کاری که جیمز بسازد، وقتی برای یک دنباله برمی‌گردد، بزرگ‌تر و بهتر خواهد شد. و گسترده‌تر، لذت‌بخش‌تر، اکشن‌تر، و شخصیت‌پردازی‌شده‌تر، جذاب است. واقعاً لذت‌بخش است.»

موموآ نیز در مصاحبه با «برنامه درو بریمور» (The Drew Barrymore Show) گفته بود:‌ «پس از آنکه قسمت اول تمام شد با همکار نویسنده‌ام داستان قسمت دوم تصور و ایده‌هایی مطرح کردیم. بهترین نکته‌ای که می‌توانم به شما بگویم این است که از همکاری در نگارش فیلمنامه به‌شدت لذت بردم… همه احساساتمان را در آن آوردیم.»

پتیشن اخراج «امبر هرد» از «آکوامن ۲» ۱.۸ میلیون امضاء رسیده اما «پیتر سفران» تهیه‌کننده فیلم می‌گوید واکنشی به فشار هواداران برای حذف «امبر هرد» از چندگانه دی‌سی و برادران وارنر نشان نخواهد داد. وان نیز که مانند قسمت اول بر روی صندلی کارگردانی خواهد نشست، با ارسال پیامی به «امبر هرد» بازگشت او به چندگانه ابرقهرمانی دی‌سی را خوش آمد گفته است.

«آکوامن و قلمرو گمشده» ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. ایده این دنباله در حین تولید قسمت اول توسط موموآ به برادران وارنر ارائه شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها