{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«وونگ کار وای» صحنه‌های دیده‌نشده فیلم In the Mood for Love را منتشر می‌کند

«وونگ کار وای» صحنه‌های دیده‌نشده فیلم In the Mood for Love را منتشر می‌کند
کدخبر : 6114

در حالی که پروژه بعدی «وونگ کار وای» تحت عنوان «شکوفه‌های شانگهای» (Blossoms Shanghai) هنوز اکران نشده و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ پخش شود، فیلمساز اهل هنگ‌ کنگ می‌گوید تصاویری دیده‌نشده از محبوب‌ترین فیلمش «در حال‌وهوای عشق» (In the Mood for Love) را منتشر خواهد کرد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، این کارگردان فیلم کوتاهی به عنوان یک ان‌اف‌تی عرضه می‌کند و آن را در مزایده‌های «سادبی» به همراه اقلامی به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز از کارنامه‌اش مثل لباس زرد رنگ «لزلی چئونگ» در فیلم «خوشبختی در کنار یکدیگر» (Happy Together) به فروش می‌رساند.

«در حال‌وهوای عشق – روز اول» (In the Mood for Love — Day One) یک فیلم کوتاه ان‌اف‌تی است که تصاویری دیده نشده از «تونی لئونگ» و «مگی چئونگ» در قالب شخصیت‌هایی متفاوت نسبت به نسخه اصلی فیلم است. این فیلم تدوینی از تصاویر حذف شده اولین روز فیلمبرداری شاهکار «وونگ کار وای» است که در سال ۲۰۰۰ در کن اکران شد و علاوه بر کسب جایزه بزرگ فنی، در بخش بهترین بازیگر مرد نیز لئونگ را به یک جایزه رساند تا او به اولین بازیگر اهل هنگ کنگ تبدیل شود که این جایزه را در کن به خانه می‌برد.

وونگ می‌گوید: «این ابتکار از یک اندیشه نشأت می‌گیرد. در [کتاب آسمانی] سوترا توضیح داده شده که هر اندیشه متشکل از نود تلألو است، و در هر تلألو نهصد بارقه و خاموشی. اولین اندیشه «در حال‌وهوای عشق» از کجا نشأت می‌گیرد؟ گفتنش سخت است. آنچه قطعی است این بود که ۱۳ فوریه سال ۱۹۹۳ اولین روزی بود که اندیشه را به عمل تبدیل کردم. اولین روزی تولید فیلم مثل اولین قرار ملاقات با معشوق رؤیایی‌تان است – پر است از هراس و شوق، مثل اسکیت‌سواری روی لایه‌ای نازک از یخ. تیر هرگز به کمان برنمی‌گردد؛ با گذشت بیست سال، این تیر همچنان اوج می‌گیرد.»

مزایده سادبی همزمان با سی‌امین سالگرد تأسیس کمپانی فیلمسازی «جت تون فیلمز» وونگ برگزار خواهد شد. اولین تیزر «در حال‌وهوای عشق – روز اول» منتشر شده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها