{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بر اساس امتیازات مخاطبین در «راتن تومیتوز» Shang-chi بهترین فیلم مارول شد!

بر اساس امتیازات مخاطبین در «راتن تومیتوز» Shang-chi بهترین فیلم مارول شد!
کدخبر : 6140

فیلم «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) که آخر هفته گذشته رکورد فروش افتتاحیه داخلی در «روز کارگر» را با ۹۰ میلیون دلار شکست، در حال حاضر بالاترین امتیاز «راتن تومیتوز» مخاطبین را در میان عناوین «دنیای سینمایی مارول» کسب کرده است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، تا این لحظه، «شانگ-چی» بر اساس بیش از ۵ هزار نظر ثبت شده در «راتن تومیتوز»، امتیاز ۹۸ درصد مخاطبین را کسب کرده و از این حیث بالاتر از تمامی عناوین «دنیای سینمایی مارول» قرار دارد. امتیاز «راتن تومیتوز» منتقدین نیز بر اساس ۲۵۴ نقد به ۹۳ درصد رسیده است.

سریال انیمیشن «چه می‌شد اگر» (What If) دیزنی+ و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) به ترتیب از این وب‌سایت امتیاز ۹۳ و ۹۵ مخاطبین دریافت کرده‌اند و «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» (Captain America: The Winter Soldier) و «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) با ۹۲ درصد در رده‌های بعدی جای دارند.

عملکرد «شانگ-چی» تا همین جا تحسین‌برانگیز است، اما در صورتی که عناوین سینمایی دی‌سی وارد این محاسبات شود، این فیلم حتی بالاتر از «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) با ۹۴ درصد، «زن شگفت‌انگیز» (Wonder Woman) با ۸۳ درصد، «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) و «شزم!» (Shazam) با ۸۲ درصد قرار می‌گیرد. «شانگ-چی» در بخش امتیاز «راتن تومیتوز» منتقدین پایین‌تر از «پلنگ سیاه» (Black Panther) با ۹۶ درصد می‌نشیند.

«سیمو لیو» در «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» برای بازی در نقش «شانگ-چی» بازگشته و باید با گذشته‌ای مواجه شود که تصور می‌کرد به دست فراموشی سپرده است. «آکوافینا»، «تونی لیونگ»، «میشل یو»، و «رانی چی‌ینگ» دیگر بازیگران «شانگ-چی» خواهند بود.

دیزنی «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» ۳ سپتامبر به مدت ۴۵ روز اکران کرده و سپس به شبکه دیزنی+ می‌برد.

 
 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها