{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«نیکلاس کیج» پس از Pig در اولین وسترن خود The Old Way بازی می‌کند

«نیکلاس کیج» پس از Pig در اولین وسترن خود The Old Way بازی می‌کند
کدخبر : 6159

«نیکلاس کیج» که به تازگی در فیلم تحسین‌شده «خوک» (Pig) دیده شده، در فیلم وسترن و اکشن «روش قدیمی» (The Old Way) نقش اول را بازی خواهد کرد. این فیلم اولین وسترن کیج خواهد بود و به همراه پروژه دیگرش «بوچرز کراسینگ» (Butcher’s Crossing) به صورت همزمان در مونتانا فیلمبرداری خواهد شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز،  در «روش قدیمی» کیج نقش شخصیتی به نام «کولتن بریگز» را بازی می‌کند، تفنگدار سابقی که حالا به همراه خانواده‌اش زندگی آرامی را می‌گذراند و فروشگاهی را می‌چرخاند. وقتی گروهی از یاغی‌ها همسر او را به قتل می‌رسانند، بریگز که دنیای خود را در حال سوختن می‌بیند، سلاحش را از دل خاک بیرون می‌کشد و با دختر دوازده ساله‌اش در مسیر گرفتن انتقام قدم می‌گذارد.

«برت داناهو» کارگردان فیلم و «کارل دابلیو. لوکاس» نویسنده فیلمنامه است. کمپانی کپستون این فیلم را در جشنواره تورنتو به فروش خواهد گذاشت.

کیج در مورد این وسترن می‌گوید: «پس از ۴۳ سال فعالیت در سینما، با این دو فیلم به ژانر مهم و شناخته‌شده وسترن دعوت شده‌ام. با توجه به اینکه در [ایالت‌های] غربی متولد و بزرگ شده‌ام، این فیلم تطابقی خوشایند و موعدی است که پس از مدت‌ها وقتش رسیده. برای شخصیت‌های پیچیده هر دو فیلم هیجان‌زده‌ام و تجارب تازه بازیگری در ۵۷ سالگی قطعاً لذت‌بخش است.»

پروژه‌های بعدی کیج «وزن طاقت‌فرسای استعداد عظیم» (The Unbearable Weight of Massive Talent) با «پدرو پاسکال»، «تیفانی هدیش» و «نیل پاتریک هریس» و «برنامه بازنشستگی» (The Retirement Plan) با «اشلی گرین» و «ران پرلمن» خواهند بود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها