{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«بندیکت کامبربچ» به شکایت «اسکارلت جوهانسون» از دیزنی واکنش نشان داد

«بندیکت کامبربچ» به شکایت «اسکارلت جوهانسون» از دیزنی واکنش نشان داد
کدخبر : 6161

«بندیکت کامبربچ» که در فیلم‌های «دنیای سینمایی مارول» نقش «دکتر استرنج» را بازی می‌کند به شکایت همبازی‌اش «اسکارلت جوهانسون» از دیزنی واکنش نشان داده است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، جوهانسون از دیزنی به دلیل انتشار «بیوه سیاه» (Black Widow) از دیزنی+ همزمان با اکران در سالن‌های سینما که به کاهش دستمزد نهایی‌اش انجامیده شکایت کرده و با واکنش تند استودیو مواجه شده است. نمایندگان جوهانسون می‌گویند دیزنی برای جذب مشترک بیشتر فروش گیشه «بیوه سیاه» را قربانی کرده است.

کامبربچ به‌تازگی در مصاحبه مفصلی با «هالیوود ریپورتر» در مورد این شکایت گفته است: «اتفاقی که میان وکلا پیش آمده ناراحت‌کننده است. لفاظی‌ها و اتهامات و اینکه می‌گویند: «به دلیل یک پاندمی جهانی [فیلم «بیوه سیاه از دیزنی+ منتشر شده].» کلیت قضیه کمی آشفته است.»

«الیزابت اولسن» که در «دنیای سینمایی مارول» نقش «واندا» و «اسکارلت ویچ» را بازی می‌کند، و برای بازی در «وانداویژن» (WandaVision) دیزنی+ نامزد دریافت جایزه امی شده، پیش‌تر در مصاحبه با «ونتی فر» از همبازی‌اش حمایت کرده و گفته بود: «به نظر من او خیلی سرسخت است و به معنای واقعی کلمه وقتی [متن شکایت] را خواندم با خود گفتم: «آفرین به تو اسکارلت.»»

پیش از کامبربچ سلبریتی‌هایی چون «دیو باتیستا»، «جیسون سودیکیس»، و «الک بالدوین» در شبکه‌های اجتماعی و مصاحبه‌هایی از جوهانسون حمایت کرده بودند. «وال استریت ژورنال» گزارش داده است که بازگشت شکوهمند این دو کارگردان به «دنیای سینمای مارول» پس از «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) و «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) و مذاکرات آن‌ها با استودیو با شکایت جوهانسون به «بن‌بست» خورده و آن‌ها هم مانند جوهانسون در مورد نحوه پخش آن فیلم بدون عنوان خود اظهار نگرانی کرده‌اند.

کامبربچ در بخش دیگری از مصاحبه در مورد جدایی «اسکات دریکسون» از دنباله «دکتر استرنج در دنیاهای موازی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) می‌گوید: «از شنیدنش ناراحت شدم، اما تصمیمش با من نبود. کاملاً به تصمیم استودیو احترام می‌گذارم، و کاملاً محترمانه انجام شد.»

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها