{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«ریکی جرویز» پس از کسب «جایزه تلویزیون ملی» بریتانیا: سریال After Life را به خاطر پول می‌سازم!

 «ریکی جرویز» پس از کسب «جایزه تلویزیون ملی» بریتانیا: سریال After Life را به خاطر پول می‌سازم!
کدخبر : 6179

«ریکی جرویز» در مراسم «جوایز تلویزیون ملی» (NTA) بریتانیا که پنجشنبه ۹ سپتامبر برگزار شد، روی صحنه پس از دریافت جایزه بهترین کمدی با سریال «آخرت» (After Life) نت‌فلیکس گفت: «من [این سریال را] به خاطر پول می‌سازم… دلیل دومش شمایید.»

به گزارش هنر ام‌روز به نقل زا سینما نیوز، ریکی جرویز در بخش بهترین کمدی با سریال‌های «آموزش جنسی» (Sex Education)، «شام جمعه شب» (Friday Night Dinner) و «کشیش دیبلی» (The Vicar of Dibley) رقابت می‌کرد.

جرویز سال گذشته در مصاحبه با «سان» گفته بود که سریال «آخرت» را بیش از سه فصل ادامه نخواهد داد، هرچند که موفقیت آن ادامه داشته باشد. جرویز می‌گوید: «تصمیمم را گرفته‌ام – فصل چهارمی در کار نخواهد بود.» او نقش خود به عنوان نویسنده را با یک رهبر ارکستر که پشت به مخاطب دارد مقایسه می‌کند و می‌گوید: «مخاطب فکر می‌کند که فصل دیگری می‌خواهد اما اطمینان ندارد، تردید دارد، بنابراین باید مراقب باشید.»

جرویز در سریال «آخرت» نقش شخصیتی به نام «تونی جانسون» را بازی می‌کند، مردی که همسر خود لیسا را از دست داده و در برای یک روزنامه کار می‌کند. به دنبال موفقیت فصل دوم این کمدی بریتانیایی که در ماه آوریل منتشر شد، جرویز موافقت کرد که فصل سوم آن را هم به تولید برساند. او با نت‌فلیکس برای ساختن چندین پروژه قرارداد بسته است. این قرارداد شامل پروژه‌های متن محور جدید و استند-آپ کمدی می‌شود.

فصل دوم «آخرت» با بازی جرویز، «اشلی جنسن»، «دایان مورگان»، «مندیپ دیلیون»، «پل کی»، «کری گودلیمن»، و «دیوید بردلی»، از مجموع ۲۸ نقد امتیاز ۷۵ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد.

برندگان «جوایز تلویزیون ملی» با رأی مردم انتخاب شدند. بیست و ششمین دوره این مراسم با اجرای «جول دومت» در سالن O2 لندن برگزار شد. در این مراسم سریال «خط مأموریت» (Line of Duty) جایزه بهترین سریال درام را به خانه برد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها