{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اولین تصاویر از فیلم ترسناک The Black Phone

 اولین تصاویر از  فیلم ترسناک  The Black Phone
کدخبر : 6185

اولین تصویر رسمی از فیلم «تلفن سیاه» (The Black Phone) با بازی «ایتان هاک» منتشر شد. محصول جدید کمپانی فیلمسازی بلوم‌هوس به کارگردانی «اسکات دریکسون» قرار است در ماه سپتامبر به «فنتستیک فست» برود. تریلر این عنوان ترسناک در رویداد «سینماکان» پخش شده بود و انتظار می‌رود طی چند روز آینده در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود.

داستان فیلم در مورد پسر ۱۳ ساله‌ای است که پس از ربوده‌شدن توسط یک کودک‌کش و محبوس شدن در یک زیرزمین تماس‌هایی از قربانیان قبلی قاتل روی یک تلفن مرموز و قطع شده دریافت می‌کند. «تلفن سیاه» اقتباسی است از داستانی به همین نام نوشته «جو هیل» که در سال ۲۰۰۷ منتشر شده بود.

«جیسون بلوم» مدیر کمپانی بلوم‌هوس در رویداد «سینماکان» ادعا کرده بود که «تلفن سیاه» ترسناک‌ترین فیلمی است که او تولید کرده. فیلمنامه این فیلم را دریکسون با همکاری «سی. رابرت کارگیل» نویسنده «شوم» (Sinister) به نگارش درآورده است.

فیلم ترسناک

دریکسون و کارگیل فیلم «دکتر استرنج» (Doctor Strange) را برای مارول ساختند و تا چندی پیش قرار بود برای دنباله آن بازگردند اما اختلاف نظر هنری سبب شد که آن‌ها جای خود را به «سم ریمی» بدهند. این جدایی تولید «تلفن سیاه» را سرعت بخشید.

«جیمز رنسون»، «جرمی دیویس»، «میسون تامس»، و «مدلین مک‌گرا» از جمله دیگر بازیگران «تلفن سیاه» خواهند بود. جشنواره «فنتستیک فست» در هفته پایانی ماه سپتامبر برگزار خواهد شد اما «تلفن سیاه» ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ به اکران عمومی درمی‌آید.

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها