{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«جیمی کیمل» : کسانی که واکسن نمی‌زنند مستحق تخت آی‌سی‌یو نیستند!

 «جیمی کیمل» : کسانی که واکسن نمی‌زنند مستحق تخت آی‌سی‌یو نیستند!
کدخبر : 6188

«جیمی کیمل» مجری تاک شوی شبانه شبکه ای‌بی‌سی (Jimmy Kimmel Live) پنجشنبه این هفته گفت معتقد است افرادی که با واکسن مخالفت می‌کنند مستحق دریافت تخت آی‌سی‌یو نیستند. کیمل که در مونولوگ ابتدایی برنامه‌اش از افزایش نرخ ابتدا به کووید-۱۹ می‌گفت، با لحن تندی به اطلاع بینندگان رساند: «دکتر فاوچی می‌گوید اگر بیمارستان‌ها بیش از این پر شود، باید در مورد اینکه چه کسانی به آی‌سی‌یو منتقل می‌شوند تصمیمات دشواری بگیرند. این تصمیم از نظر من سخت نیست.»

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، کیمل  افرادی را تمسخر می‌کند که برخلاف هشدارهای «سازمان غذا و دارو» ایالات متحده برای درمان بیماری خود از داروهای غیرمجاز استفاده می‌کنند: «آیا فردی واکسینه‌شده دچار حمله قلبی شده؟ بله، بفرمایید، از شما مراقبت خواهیم کرد. مرد واکسینه‌نشده‌ای که مدفوع اسب خورده چطور؟ خرخرکنان به دیار باقی بشتاب.»

این کمدین پیش‌تر استفاده از داروی آیورمکتین که منجر به بستری شدن افراد زیادی شده انتقاد کرده بود. کیمل می‌گوید: «هنوز پاندمی-نفهم‌های زیادی وجود دارند. مردم هنوز داروی آیورمکتین مصرف می‌کنند. مرکز کنترل مسمویت‌ها شاهد رشد تماس از سوی افرادی بوده که این داروی مخصوص چهارپایان را برای مبارزه با ویروس کرونا مصرف کرده‌اند، اما حاضر نیستند واکسن بزنند. مثل این است که گیاه‌خوار باشی و بگویی: «نه، من همبرگر نمی‌خورم، در عوض به من [غذای حیوانات] آلپو بدهید.»

آخر هفته گذشته شمار موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا در آمریکا نسبت به سال ۲۰۲۰ سه برابر شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها