{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلم Furiosa: اکران پیش‌درآمد Mad Max: Fury Road به سال ۲۰۲۴ موکول شد

 فیلم Furiosa: اکران پیش‌درآمد Mad Max: Fury Road به سال ۲۰۲۴ موکول شد
کدخبر : 6211

اکران فیلم «فیوریوسا» (Furiosa) به کارگردانی «جورج میلر» که پیش‌درآمدی است برای «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) به سال ۲۰۲۴ موکولد شد. این فیلم باید در استرالیا فیلمبرداری شود اما این کشور برخلاف سال گذشته شرایط نامساعدی دارد و صنعت سرگرمی را دچار مشکلات زیادی کرده است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز،  فیلم‌های «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» (Shang-Chi) و «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) مارول و «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) برادران وارنر با موفقیت در این کشور تولید شده بودند.

با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا، پروژه‌هایی که قرار بود به زودی در این کشور تولید شوند از جمله «فیوریوسا» با بازی «آنیا تیلور-جوی» با تأخیر مواجه شده و یا مانند «آزادسازی ۲» (Extraction 2) «کریس همسورث» به کشورهای دیگری انتقال پیدا کرده‌اند.

«ورایتی» گزارش داده است که برادران وارنر «فیوریوسا» را به جای ژوئن سال ۲۰۲۳ در ماه مه سال ۲۰۲۴ اکران خواهد کرد. پیش‌تر گزارش شده بود که پیش-تولید این پروژه به پایان سال ۲۰۲۱ موکول شده و انتظار نمی‌رود که فیلمبرداری تا اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز شود.

تیلور-جوی که نقش «فیوریوسا» جوان را بازی خواهد کرد حالا فرصت بازی در پروژه‌های پرشمار دیگرش از جمله «منو» (The Menu) را دارد. میلر هفته گذشته در مصاحبه با «امپایر» تأیید کرد که پس از دیدن بازی تیلور-جوی در «آخرین شب در سوهو» (Last Night In Soho) به کارگردانی «ادگار رایت» او را برای «فیوریوسا» انتخاب کرده است.

میلر به رایت می‌گوید: «آنیا را می‌شناختم اما هیچ‌وقت پیش از «سوهو» او را در فیلمی ندیده بودم. به یاد می‌آورم که فکر کردم: «خدای من، چقدر فریبنده است.» به تو گفته بودم که به دنبال بازیگری برای «فیوریوسا» هستم اما این حرف از دهانم خارج نشده بود که گفتی: «بیش از این جستجو نکن، او عالی است، بازیگر بزرگی خواهد شد. همکاری با او فوق‌العاده است.» به‌شدت تأکید کردی.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها