{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

هالیوود یاد قربانیان ۱۱ سپتامبر را گرامی داشت

هالیوود یاد قربانیان ۱۱ سپتامبر را گرامی داشت
کدخبر : 6223

سلبریتی‌های هالیوود و رهبران سیاسی جهان یاد قربانیان ۱۱ سپتامبر را در بیستمین سالگرد حملات، گرامی داشتند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، بیست سال پس از حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، هالیوود وقایع هولناک برخورد هواپیماها با برج‌های دوقلوی نیویورک که به مرگ نزدیک به ۳ هزار تن منجر شد را به یاد آورد.

رئیس جمهور فعلی و رؤسای جمهور پیشین ایالات متحده به جز «دونالد ترامپ» که در مورد مسابقه بوکس اظهار نظر کرده بود، به قربانیان آن حادثه ادای احترام کردند و شبکه‌های کابلی و ماهواره‌ای رویدادهای یادبود را به صورت زنده پوشش دادند. سلبریتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی یاد قربانیان را گرامی داشتند و «بروس اسپرینگستین» نیز در نیویورک آهنگ «در رؤیاهایم تو را می‌بینم» را اجرا کرد.

«جنیفر هادسون» بازیگر و خواننده می‌نویسد:‌ «بیست سال گذشته اما هرگز فراموش نمی‌کنیم. مانند من برای نزدیکان آن‌هایی که جانشان را از دست دادند دعا کنید.»

«ریس ویترسپون» می‌نویسد: «برای همه خانواده‌هایی که عزیزانشان را بیست سال قبل در چنین روزی از دست دادند دعا می‌کنم. هرگز فراموش نمی‌کنیم. تا ابد در قلب‌های ما جا دارید.»

«ماریا کری» می‌گوید: «در سالگرد ۱۱ سپتامبر، بهت‌زدگی و اضطرابی را به یاد می‌آورم که همه ما با غمی عمیق و دردناک تجربه کردیم. تصویر زنده آسمان‌خراش‌هایی که بسیار دوستشان داشتم ناگهان برای همیشه دگرگون شده بود.»

«مارک والبرگ» و «مینگ-نا ون» بازیگر «مأمورین شیلد» (Agents of S.H.I.E.L.D) می‌نویسند: «هرگز فراموش نمی‌کنیم.»

«ایوت نیکول براون» بازیگر سریال «اجتماع» (Community) می‌نویسد: «وقایع ۱۱ سپتامبر و ۶ ژانویه هر دو حملات تروریستی علیه این کشور بودند و افرادی به دلیل «غرور» و عقاید بدخواهانه ناسیونالیست‌ها جانشان را از دست دادند. بیایید در این باره بحث کنیم. فقط آن‌هایی که با [هجوم هوادران ترامپ به ساختمان کنگره در تاریخ] ۶ ژانویه همدردی می‌کنند با این توییت مخالفت خواهند کرد.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها