{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

صدر گیشه آمریکا تغییر نکرد

صدر گیشه آمریکا تغییر نکرد
کدخبر : 6277

فیلم ابر قهرمانی «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» برای دومین هفته متوالی صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری صبا، فیلم مارولی «شانگ-چی» که هفته پیش صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد برای دومین هفته متوالی با ۳۵٫۸ میلیون دلار فروش در راس موفق ترین فیلم های گیشه جای گرفت.

فیلم ابر قهرمانی «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» توانست از ۴ هزار و سیصد سالن سینمایی که در اختیار داشت، مجموع فروش خود را به عدد ۱۴۵٫۶ میلیون دلار برساند.

در این فیلم جدید مارول که درجه بندی PG-۱۳ (والدین باید دقت کنند که ممکن است نکاتی در فیلم برای فرزندان زیر ۱۳ سال‌شان مناسب نباشد.) دارد، سیمو لیو جدیدترین قهرمان کمپانی مارول ایفای نقش کرده است. از کاراکتر اصلی فیلم به عنوان اولین شخصیت محوری آسیایی کمپانی مارول یاد می شود.

فروش فیلم «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» در دومین هفته اکرانش چنان موفق بوده که در میان فیلم های اکران شده در دوران کرونا، بالاتر از فیلم «بیوه سیاه» جای می گیرد. پیش از این «بیوه سیاه» در دومین هفته اکرانش ۲۵٫۸ میلیون دلار فروش داشت.

فیلم «گای آزاد» نیز در این هفته توانست با ۵٫۳ میلیون دلار فروش در جایگاه دوم قرار بگیرد. به این ترتیب مجموع فروش «گای آزاد» نیز از ۱۰۰ میلیون دلار فراتر رفت.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها