{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

لاشانا لینچ:

جیمز باند می‌تواند زن و سیاهپوست باشد

جیمز باند می‌تواند زن و سیاهپوست باشد
کدخبر : 6301

بازیگر فیلم جیمز باند می‌گوید: حتی اگر یک کودک دو ساله نقش باند را بازی کند، همه برای دیدنش مقابل سالن‌های سینما صف می‌کشند، این‌طور نیست؟"

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، لاشانا لینچ که در فیلم "وقتی برای مردن نیست" (No Time to Die) نقش اولین "مأمور ۰۰۷" زن تاریخ چندگانه "جیمز باند" را بازی کرده در مصاحبه جدیدی با "گاردین" می‌گوید بازیگر بعدی "جیمز باند" می‌تواند یک مرد یا زن و از هر نژاد و سنی باشد.

لینچ در آستانه اکران "وقتی برای مردن نیست" شایعه نقش‌آفرینی در نقش "جیمز باند" را تأیید نمی‌کند و می‌گوید: "نه! بهتر است من نباشم." او در پاسخ به این پرسش که چه کسی باید این نقش را پس از "دنیل کریگ" بازی کند می‌گوید: "ما در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که صنعت فیلمسازی آنچه که مخاطب می‌خواهد را ارائه نمی‌کند. در واقع به مخاطب چیزی را عرضه می‌کند که خودش می‌خواهد ارائه کند."

لینچ اضافه می‌کند: "باند می‌تواند یک مرد یا زن باشد. می‌تواند سفید، سیاه، آسیایی تبار و دو رگه باشد. می‌تواند پیر یا جوان باشد. دست آخر، حتی اگر یک کودک دو ساله نقش باند را بازی کند، همه برای دیدنش مقابل سالن‌های سینما صف می‌کشند، این‌طور نیست؟"

به گزارش ۳۰نما، در حال حاضر "تام هاردی"، "ادریس البا"، "تام هیدلستون"، و "کیلین مورفی" از گزینه‌های بازی در نقش "جیمز باند" هستند. لینچ در مورد شخصیتش در "وقتی برای مردن نیست" اضافه می‌کند: "فکر می‌کنم سازندگان به دنبال بازیگری بودند که با باند جفت‌وجور باشد. کسی که بتواند از خود دفاع کند و صریح و قدرتمند باشد و بتواند یک اسلحه به دست بگیرد، به کسی متکی نباشد و نه کسی که هر مزخرفی را از هر کسی قبول کند. سپس، با پیشرفت داستان، این زن تبدیل شد به انسانی پیچیده، آزاد، روشن‌-فکر که ویژگی جذابی به مأمور MI6 می‌بخشد."

لینچ سال گذشته در مصاحبه با "هارپرز بازار" تأیید کرد که "مأمور ۰۰۷" بعدی است و در "وقتی برای مردن نیست" نقش شخصیتی به نام "نومی" را بازی می‌کند. این بازیگر زن در مصاحبه با این نشریه از نحوه مقابله با انتقادات تند و تیز هواداران گفته بود: "من یک زن سیاه‌پوست هستم – اگر زن سیاه‌پوست دیگری هم در این نقش انتخاب می‌شد همین بحث‌ها به وجود می‌آمد، همین حملات به او می‌شد، همین بدرفتاری با او صورت می‌گرفت. باید به خود یادآوری می‌کردم که بحثی در حال شکل‌گیری است و من بخشی از یک مسئله به‌شدت انقلابی‌ام."

لینچ دو سال قبل نیز در مصاحبه با "هالیوود ریپورتر" گفته بود انتقادات او را دلسرد نمی‌کند: "باعث می‌شود برای بعضی از مردم به دلیل اعتقادی که دارند متأسف باشم، این حرکت آن‌ها حتی بدخواهانه نیست، غم‌انگیز است. مسئله من نیستم. مردم به یک مفهومی واکنش نشان داده‌اند که هیچ ارتباطی با زندگی من ندارد."

جدا از کریگ و لینچ، "رامی مالک"، "آنا دی آرماس"، "نایومی هریس"، "لئا سیدو"، "بن ویشا"، "جفری رایت"، و "رالف فاینس" در "وقتی برای مردن نیست" نقش‌آفرینی کرده‌اند. سالن‌های سینمای "ریگال" مارس سال ۲۰۲۰ فاش کرد که این فیلم ۱۶۳ دقیقه و طولانی‌ترین فیلم تاریخ چندگانه "جیمز باند" خواهد بود.

"وقتی برای مردن نیست" ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها