{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پایان فیلمبرداری Knives Out 2

پایان فیلمبرداری Knives Out 2
کدخبر : 6306

«رایان جانسون» کارگردان «چاقوکشی ۲» (Knives Out 2) در صفحه تویترش اعلام کرد که فیلمبرداری این دنباله برای نت‌فلیکس به پایان رسیده است. تاریخ پخش این فیلم هنوز نامشخص است اما انتظار می‌رود تا چند هفته آینده تصاویری رسمی از آن منتشر شود.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، جانسون پس از آنکه پایان فیلمبرداری «چاقوکشی ۲» را تأیید کرد به ستایش از «لئوس کاراکس» پرداخته که به تازگی «آنت»  با بازی «آدام درایور» و «ماریون کوتیار» را در کن اکران کرده. او می‌نویسد: «به تازگی فیلمبرداری معمای بعدی «بنوا بلانک» را به پایان رساندیم و من سرانجام فیلم «آنت» را دیدم و باید بگویم که لعنتی شگفت‌آور است. از همه عوامل و بازیگران بی‌نظیرمان قدردانی می‌کنم و نیز لئوس کاراکس!»

نت‌فلیکس با قراردادی ۴۵۰ میلیون دلاری امتیاز پخش دو دنباله دیگر «چاقوکشی» با کریگ و جانسون را خریداری کرده است. قسمت اول «چاقوکشی» در سال ۲۰۱۹ توسط لاینزگیت اکران شد و در حالی که با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شده بود، ۳۱۱.۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. قسمت اول «چاقوکشی» برای جانسون نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه اریجینال را به ارمغان آورد.

«دنیل کریگ»، «دیو باتیستا»، «کاترین هان»، «مدلین کلاین»، «کیت هادسون»، «ادوارد نورتن«جنل مونی»، «جسیکا هنویک»، و «لزلی اودوم جونیور»  و «ایتان هاک» از جمله بازیگران دنباله «چاقوکشی»‌ نت‌فلیکس خواهند بود.

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها