{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تاریخ پخش فیلم پرستاره Don’t Worry Darling اعلام شد

تاریخ پخش فیلم پرستاره Don’t Worry Darling  اعلام شد
کدخبر : 6315

«الیویا وایلد» کارگردان «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) در صفحه اینستاگرام خود از اولین تیزر فیلم رونمایی کرد. در این تیزر تأیید می‌شود که این عنوان پرستاره را برادران وارنر و نیولاین در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ اکران می‌کنند. «نگران نباش عزیزم» دومین فیلم بلند وایلد پس از «بوک‌اسمارت» (Booksmart) است که در سال ۲۰۱۹ تحسین منتقدین را برانگیخت.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینمانیوز، در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «یک زن خانه‌دار در دهه‌ی ۱۹۵۰ که با همسرش در یک جمع یوتوپیایی زندگی می‌کند به تدریج پی می‌برد که کمپانی بزرگ همسرش شاید اسرار ناخوشایندی را مخفی می‌کند.»

«فلورنس پیو» بازیگر نقش اول «نگران نباش عزیزم» و «هری استایلز»، «جما چان»، «کیکی لین» و «کریس پاین» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. وایلد در این فیلم با «متیو لیباتیک» همکاری کرده که فیلمبردار همیشگی «دارن آرونوفسکی» است.

وایلد چند ماه قبل به رابطه خود با «جیسون سودیکیس» پایان داد و با «هری استایلز» بازیگر همین فیلم وارد رابطه دیگری شد. او پیش‌تر اعلام کرده بود که «شایا لباف» را به دلیل رفتار‌های زننده‌اش پیش از شروع فیلمبرداری اخراج و استایلز را پس از دیدن «دانکرک» (Dunkirk) جانشین او کرده است.

تیزر کوتاه «نگران نباش عزیزم» پیو را در منطقه‌ای در حاشیه شهر نشان می‌دهد و در حالی به پایان می‌رسد که شخصیت پیو خودش را با نوار چسب خفه می‌کند. استایلز نیز در لحظاتی از تیزر به چشم می‌خورد.

«نگران نباش عزیزم» ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها