{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سریال Narcos: Mexico در فصل سوم پایان می‌یابد

سریال Narcos: Mexico در فصل سوم پایان می‌یابد
کدخبر : 6316

نت‌فلیکس اعلام کرد که سریال «نارکوس: مکزیک» (Narcos: Mexico) با فصل سوم به پایان می‌رسد. پرونده سریال اصلی «نارکوس» نیز در نت‌فلیکس پس از سه فصل بسته شده بود.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، داستان فصل سوم «نارکوس: مکزیک» در دهه ۱۹۹۰ روی می‌دهد وقتی که تجارت مواد مخدر ناگهان شدت گرفته بود. این فصل جنگی را به تصویر می‌کشد که پس از دستگیری «فیلیکس گالاردو» با بازی «دیه‌گو لونا» به وقوع پیوست. در حالی که کارتل‌های مستقل مواد برای بقا تلاش می‌کنند، نسل جدیدی از سردسته‌های مکزیکی ظهور می‌کنند اما اولین تلفات این جنگ حقیقت است و با هر دستگیری و قتلی، پیروزی واقعی دورتر می‌رود.

سریال خارجی

لونا برای بازی در نقش گالاردو بازنمی‌گردد اما «بنیتو آنتونیو» سوپراستار لاتین در نقش «آرتورو «کیتی» پائز» ظاهر خواهد شد. «لوئیز جراردو مندز»، «آلبرتو گوئرا»، و «لوئیزا روبینو»، چهره‌های جدید سریال خواهند بود و «اسکوت مک‌نیری»، «خوزه ماریا یازپیک»، «آلفونسو دوسال»، «مایرا هرموسیلو»، «مانوئل ماسالوا»، «الخاندرو ادا»، و «گورکا لاسائوسا» در نقش‌های قبلی بازمی‌گردند.

«اریک نیومن» شورانر پس از پنج فصل از این مجموعه جدا شده و سکان هدایت آن را به همکارش «کارلوس برنارد» سپرده که یکی از خالقین «نارکوس» است. «نارکوس» که بر ظهور اسکوبار در عرصه‌ی قاچاق مواد مخدر در کلمبیا تمرکز می‌کرد، قرار بود در قالب چهار فصل ساخته شود، اما «نارکوس: مکزیک» به سریال جدیدی تبدیل شد و تمرکزش را بر آغاز شکل‌گیری کارتل‌های مواد مکزیکی گذاشت. فصل دوم این سریال فوریه گذشته پخش شده است.

«نارکوس: مکزیک» ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

سریال خارجی

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها