{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

شبکه HBO Max سریال اسپین‌آف Penguin را می‌سازد

شبکه HBO Max سریال اسپین‌آف Penguin را می‌سازد
کدخبر : 6323

شبکه اچ‌بی‌او مکس سریال اسپین‌آف «پنگوئن» (The Penguin) را با همکاری «جی.جی. آبرامز»‌ در دست ساخت دارد. این سریال اسپین‌آفی خواهد بود برای فیلم «بتمن» (The Batman) به کارگردانی «مت ریوز» و بازی «رابرت پتینسون» که هنوز اکران نشده است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینمانیوز، ریوز به همراه «دیلن کلارک» از جمله تهیه‌کنندگان سریال «پنگوئن» و «لورن له‌فرانک» شورانر آن خواهد بود. این پروژه سریالی شبیه به «صورت زخمی» (Scarface) توصیف شده است.

شخصیت «پنگوئن» با نام دیگر «اوسوالد چسترفیلد کابلپات» یکی از شخصیت‌های شرور کلیدی دنیای «بتمن» و رئیس خلافکاران است. در فیلم «بتمن بازمی‌گردد» (Batman Returns) «دنی دویتو» و در «گاتهام» (Gotham) «رابین لرد تیلور» این نقش را بازی کرده بودند. در فیلم «بتمن»‌ ریوز که مارس سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد، «کالین فارل» در این نقش ظاهر شده است. اولین تصاویر از ظاهر غیرقابل‌تشخیص فارل در تریلر فیلم به نمایش درآمد.

اچ‌بی‌او مکس علاوه بر سریال «پنگوئن»، سریال دیگری در دنیای «بتمن» با نویسندگی «جو بارتون» در دست ساخت دارد و بر روی پلیس شهر گاتهام تمرکز می‌کند. ریوز تابستان گذشته گفته بود که این سریال پیش‌درآمدی برای فیلم خودش است. عنوان این اسپین‌آف «بتمن» هنوز مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که شباهت‌هایی با سریال «گاتهام» دارد و به نحوی یک ریبوت برای آن مجموعه به شمار می‌آید.

دی‌سی فیلمز و برادران وارنر دو ماه قبل بازیگر نقش «باربارا گوردن» را برای فیلم «بت‌گرل» (Batgirl) انتخاب کردند. «عادل العربی» و «بلال فلاح» کارگردانان فیلم پرفروش «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys for Life) با برادران وارنر و دی‌سی به توافق رسیده‌اند تا فیلم بلندی بر اساس شخصیت «باربرا گوردن»، دختر «جیمز گوردن» کمیسر پلیس شهر گاتهام به تولید برسانند.

اقتباس تلویزیونی از کتاب‌های کامیک «فانوس سبز» (Green Lantern) و سریال «لیگ عدالت تاریک» (Justice League Dark) از جمله دیگر پروژه‌های در حال توسعه دی‌سی در اچ‌بی‌او مکس هستند.

فیلم «بتمن» با بازی پتینسون، «زوئی کراویتس»، «جفری رایت»، «پل دینو»، «کالین فرل» و «اندی سرکیس» مارس ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها