{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلم Eternals به اولین روزهای «دنیای سینمایی مارول» برمی‌گردد

فیلم Eternals به اولین روزهای «دنیای سینمایی مارول» برمی‌گردد
کدخبر : 6354

«کلوئی ژائو» کارگردان «جاودانان» (Eternals) که هفته گذشته از جهان‌سازی در فیلم‌ها ستایش کرد و گفت یکی از هوادران «دنی ویلنوو» است، برای مارول فیلمی ساخته که یک بازه زمانی ۷۰۰۰ ساله را پوشش می‌دهد و به اولین روزهای «دنیای سینمایی مارول» برمی‌گردد. درحالی که سریال‌های مارول برای دیزنی+ این دنیای سینمایی را پیچیده و گسترده‌تر از پیش کرده‌اند، هرگاه قهرمان یکی از این پروژه‌ها دنیا را نجات می‌دهد، این پرسش ایجاد می‌شود که پس قهرمانان دیگر کجایند و چرا به کمک او نمی‌آیند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، بعضی از فیلم‌های مارول به صورت غیرمستقیم به این پرسش‌ها پاسخ داده‌اند اما «جاودانان» یک دنیای کیهانی جدید معرفی و داستان‌هایی روایت خواهد کرد که به گذشته‌های بسیار دور می‌رود. ژائو در مصاحبه جدیدی با مجله «توتال فیلم» در پاسخ به این سؤال که چرا اعضای «جاودانان» در لحظاتی که «تانوس» با یک بشکن نیمی از موجودات زنده را در «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» از بین برد غایب بودند.

ژائو می‌گوید: «[مخاطب] علتش را متوجه خواهد شد. نه فقط علتش را می‌فهمد، بلکه پی می‌برد که دخالت نکردن چقدر آن‌ها را با مشکل مواجه کرده است. به این موضوع می‌پردازیم. در فیلم خواهید دید. «جاودانان» اجازه دخالت در هیچ‌یک از منازعات بشر را نداشته‌اند مگر اینکه «دیوی‌ینت‌ها» درگیر باشند. این رفتارشان بی‌علت نیست. و این دستوری است که از «سلستیال آریشم» گرفته‌اند.»

در آخرین تریلر «جاودانان» شخصیت «سلما هایک» به «تانوس» ارجاعی می‌دهد در حالی که شخصیت «جما چان» دقیقاً گفته‌های ژائو را تکرار می‌کند. ژائو در ادامه می‌گوید: «چیزی که من را هیجان‌زده می‌کند تصور بازگشت به عقب در زمان است، و بررسی [زمان] پیش از آنکه تانوس به دنیا آمده باشد، پیش از آنکه هر کسی به دنیا آمده باشد. «دنیای سینمایی مارول» تا کجا به عقب برمی‌گردد؟ اینجاست که داستان سلستیال‌ها آغاز می‌شود.»

«جاودانان» با بازی «ریچارد مدن»، «انجلینا جولی»، «کمیل نانجیانی»، «برایان تایری هنری»، «کیت هرینگتون» و بسیاری دیگر ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) تنها در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها