{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تاریخ پخش فصل دوم سریال Locke & Key اعلام شد

 تاریخ پخش فصل دوم سریال Locke & Key اعلام شد
کدخبر : 6373

نت‌فلیکس با انتشار یک تریلر تأیید کرد که فصل دوم سریال «لاک و کلید» (Locke & Key) را ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ (۳۰ مهر ماه ۱۴۰) پخش خواهد کرد. این سریال از حالا سفارش ساخت فصل سوم را دریافت کرده است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، «لاک و کلید» بر اساس یک کتاب کامیک به همین نام نوشته «جو هیل» و «گابریل رودریگز» ساخته شده و داستانی در مورد سه خواهر و برادر به نام‌های «تایلر» (کانر جساپ)، «کینزی» (امیلیا جونز) و «بود» (جکسون رابرت اسکات) روایت می‌کند که پس از قتل وحشیانه پدرشان به خانه اجدادی خود در ماساچوست می‌روند و متوجه می‌شوند کلیدهایی جادویی در آنجا وجود دارد که قدرت‌های فراطبیعی به آنان می‌بخشد. علاوه بر آن‌ها، یک موجود شیطانی هم به دنبال به دست‌ آوردن کلیدهاست.

دیگر بازیگران سریال «دربی استنچفیلد»، «آرون اشمور»، «پتریس جونز» و «گریفین گلاک» بوده‌اند. «اندی موشتی» کارگردان «آن» (It) و به زودی «فلش» (The Flash) در کنار «کارلتون کیوس» نویسنده سریال از جمله تهیه‌کنندگان این مجموعه تلویزیونی‌اند. تابستان دو سال قبل پس از کناره‌گیری هولو و به راه افتادن کمپینی عظیم برای نجات سریال، نت‌فلیکس سرانجام به صورت رسمی اعلام کرد که سفارش ساخت یک فصل را صادر می‌کند.

فصل دوم «لاک و کلید» ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ (۳۰ مهر ماه ۱۴۰) پخش خواهد شد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها