{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تولید یک سریال لایو-اکشن بر اساس بازی ویدیویی محبوب Driver

تولید یک سریال لایو-اکشن بر اساس بازی ویدیویی محبوب Driver
کدخبر : 6385

شبکه استریم جدید بینج (Binge) با همکاری یوبی‌سافت از بازی ویدیویی محبوب «راننده» (Driver) یک سریال لایو-اکشن می‌سازد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، بازی «راننده» اولین بار در سال ۱۹۹۹ برای پلی‌استیشن عرضه شد و داستانی در مورد یک مأمور مخفی به نام «جان تنر» روایت کرد که مأموریتش از بین بردن سندیکای خلافکاران محلی بود. بازی‌های «راننده» دوم و سوم به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ منتشر شدند و تنر را به میامی، ریو دو ژانیرو استانبول و دیگر نقاط دنیا بردند.

«آلن آنگار» و «وینسنت تلنتی» از بینج و «دنیل کرینیک»، «جیسون آلتمن» و «جنویو جونز» از یوبی‌سافت تهیه‌کنندگان این مجموعه تلویزیونی خواهند بود. کرینیک می‌گوید:‌ «ما همواره از روش‌های جدید داستان‌سرایی استقبال می‌کنیم و خوشحالیم که با پلتفرم جدید و هیجان‌انگیز بینج همکاری خواهیم کرد تا برای هواداران بازی سرگرمی فاخر خلق می‌کنیم. مأموریت ما در یوبی‌سافت این است که بازی‌هایمان را به شکل‌های جدید و هیجان‌انگیز احیا و محتوایی برای جامعه، فرهنگ و دنیای بازی تولید می‌کنیم.»

این سریال از شبکه بینج پخش خواهد شد که بر روی تولید محتوا برای گیمرها تمرکز می‌کند. بازی «راننده» در استودیوی یوبی‌سافت رفلکشنز تولید شد و جی‌تی اینتراکتیو، آتاری و یوبی‌سافت آن را پخش کردند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها