{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

عنوان فیلم Last Night in Soho پیشنهاد تارانتینو بوده است

 عنوان فیلم Last Night in Soho  پیشنهاد تارانتینو بوده است
کدخبر : 6389

رفاقت قدیمی «ادگار رایت» و «کوئنتین تارانتینو» در انتخاب عنوان تریلر روان‌شناسانه جدید «آخرین شب در سوهو» (Last Night in Soho) نقش داشته است. رایت به‌تازگی در مصاحبه با مجله «توتال فیلم» فاش کرده است که تارانتینو این عنوان را پیشنهاد داده.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینمانیوز، رایت می‌گوید: «در فیلم «ضد مرگ» ، کوئنتین از آهنگ «محکم بنشین» گروه «دیو دی، دوزی، بیکی میک و تیچ» استفاده می‌کند. در مورد آن گروه و آن آهنگ پرسیدم و او گفت: «تا به حال آهنگ «آخرین شب در سوهو» را شنیده‌ای؟» آن را برای من پخش کرد و گفت: «این بهترین عنوان برای فیلمی است که تا به حال ساخته نشده.»»

رایت می‌گوید «منطقه چراغ قرمز» (Red Light Area) عنوان اصلی «آخرین شب در سوهو» بوده اما به محض اینکه متوجه شده «کیلین مورفی» در فیلمی با عنوان «چراغ قرمز» (Red Lights) بازی کرده نام فیلمش را تغییر داده است. ایده بعدی رایت «شب هزار چشم دارد» (The Night Has a Thousand Eyes) بوده اما در IMDb می‌بیند که فیلمی تحت همین عنوان ساخته شده است.

رایت می‌گوید:‌ «کوئنتین سخت مشغول تولید «روزی روزگاری در هالیوود»بود، بنابراین فرصت نداشتم به او بگویم. و بعد به بازاریابی راه پیدا کرد. به تارانتینو گفتم: «شنیده‌ای اسم فیلمم چیست؟» گفت: «بله، در موردش خوانده‌ام.» گفتم: «ناراحت نشده‌ای؟» گفت:‌ «می‌دانی؟ فقط تو می‌توانستی آن فیلم را بسازی.»»

تارانتینو سپس می‌گوید خودش اولین بار از «الیسون اندرس» شنیده که «آخرین شب در سوهو» عنوانی عالی برای یک فیلم است. رایت تصمیم می‌گیرد که در تیتراژ فیلم هم از تارانتینو و هم از اندرس تشکر کند.

«آخرین شب در سوهو» در جشنواره فیلم ونیز و تورنتو اکران شده است. رایت در نشست مطبوعاتی این فیلم در ونیز گفت: «عاشق لندن هستم، اما نکات ترسناک زیادی هم دارد، بنابراین با این شهر رابطه ناسازگاری خواهید داشت… من بیش از آنکه در خانه روی مبل وقت گذرانده باشم در سوهو به سر برده‌ام. داستان فیلم و خود فیلم در مقطعی گریزناپذیر می‌شد.»

این فیلم روایت‌گر داستانی در شهر لندن است جایی که شخصیت «الوییز» با بازی «توماسین مکنزی» ارتباط مرموزی با «سندی» با بازی «آنیا تیلور جوی» در دهه ۱۹۶۰ برقرار می‌کند. الوییز جوان که به طراحی مد علاقه‌مند است، به شکل مرموزی وارد آن دهه شده و با خواننده محبوبش ملاقات می‌کند. اما لندن آن دوره جایی نیست که تصور می‌کند و سفر او در زمان پیامدهای ناگواری برایش دارد. «آخرین شب در سوهو» ۲۹ اکتبر در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد. «مت اسمیت»، «ترنس استمپ» و «دایانا ریگ» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها