{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«مگان فاکس» و «تایسون ریتر» به بازسازی Bonnie and Clyde پیوستند

 «مگان فاکس» و «تایسون ریتر» به بازسازی Bonnie and Clyde پیوستند
کدخبر : 6435

«مگان فاکس» و «تایسون ریتر» در بازسازی «بانی و کلاید» (Bonnie and Clyde) «آرتور پن» نقش‌آفرینی می‌کنند. این بازسازی «جانی و کلاید» (Johnny and Clyde) نام گرفته و فیلمبرداری آن در رود آیلند آغاز شده است.

به گزارش هنر ‌ام‌روز به نقل از سینمانیوز، فاکس و ریتر آن‌گونه که ممکن است تصور شود در نقش‌های اصلی بازی نمی‌کنند. فاکس قرار است نقش رئیس یک گروه خلافکار به نام «الانا» و ریتر نقش سرپرست محافظین او را بازی کند. آن‌ها مالک یک کازینویی هستند که هدف بعدی «جانی» و «کلاید» است. انتظار می‌رود بازیگران نقش‌های اصلی به زودی معرفی شوند. «چاد ای. وردی» و «تام دنوچی» کارگردانان این فیلم خواهند بود.

ریتر اخیراً در سریال «واعظ» (Preacher) شبکه ای‌ام‌سی ظاهر شده و نقش جنجالی مسیح را بازی کرده است. «گلوریا بل» (Gloria Bell) و «نعنا» (Peppermint) از جمله فیلم‌های قبلی ریتر بوده‌اند. فاکس از سوی دیگر در چند سال اخیر فیلم‌های پرشماری بازی کرده و در عناوینی چون «تا پای جان» (Till Death) ظاهر شده. او قرار است در قسمت بعدی «بی‌مصرف‌ها» (Expendables) به «سیلوستر استالونه» ملحق شود. فیلم «دندان شب» (Night Teeth) فاکس و «سیدنی سویینی» و «آلفی آلن» نیز در ماه اکتبر از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها