{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اولین تریلر Paranormal Activity: Next of Kin: هفتمین قسمت چندگانه به زودی در پارامونت پلاس

 اولین تریلر Paranormal Activity: Next of Kin: هفتمین قسمت چندگانه به زودی در پارامونت پلاس
کدخبر : 6440

چندگانه «فعالیت فراطبیعی» (Paranormal Activity) پس از شش سال با قسمت هفتم که «فعالیت فراطبیعی: نزدیک‌ترین خویشاوند» (Paranormal Activity: Next of Kin) نام گرفته بازمی‌گردد. پیش‌تر گزارش شده بود که این قسمت در سالن‌های سینما به نمایش درنمی‌آید و به صورت انحصاری از پارامونت+ منتشر خواهد شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینمانیوز، «کریستفر لاندن» نویسنده ریبوت «فعالیت فراطبیعی» سال گذشته گفته بود که برای معرفی کارگردان دنباله «به‌شدت هیجان‌زده» است: «نمی‌توانم چیزی در موردش بگویم برای اینکه اجازه ندارم. او عالی است! فکر می‌کنم مردم از مسیری که انتخاب شده غافلگیر خواهند شد.»

«ویلیام یوبانک» که فیلم «زیر آب» (Underwater) با بازی «کریستن استوارت» را ساخته، کارگردان قسمت هفتم است. پارامونت بار دیگر با «جیسون بلوم» مدیر استودیوی بلوم‌هاوس همکاری کرده تا فیلم کم‌هزینه دیگری با فرومول قبلی بسازد. اولین قسمت از «فعالیت فراطبیعی» در سال ۲۰۰۹ به یک پدیده تبدیل شد و بیش از ۱۹۳ میلیون دلار در بازارهای جهانی فروخت درحالی که با بودجه باورنکردنی ۱۵ هزار دلاری تولید شده بود.

«امیلی بیدر»، «رولند باک سوم»، «دن لیپرت»، «جیل آندره»، «کایلی زایون»، و «هنری آیرس-براون» از جمله بازیگران «فعالیت فراطبیعی» هفتم خواهند بود.

«فعالیت فراطبیعی: نزدیک‌ترین خویشاوند» ۲۹ اکتبر از پارامونت+ پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها